“Dia Kena Halau Dari ..” Wanita ini Buka cerita sebenar selepas kejadian rempuhan beberapa biji Kerata

Baru-baru ini, tular video di media sosial memaparkan sebuah kereta jenis Honda City bertindak merempvh beberapa buah kenderaan lain selepas diekori perakam yang merakam kejadian berkenaan.

Wanita rempvh beberapa kereta.

Menerusi video yang dimuat naik Ptryhmzh di Twltter, gadis berkenaan menyatakan bahawa kakaknya merupakan salah seorang mngsa yang dirempuh oleh kereta berkenaan.

Difahamkan, kereta terbabit dipercayai dicvri oleh seorang wanita di stesen minyak ketika pemilik kereta sedang pergi ke tandas bersama isterinya. Melihat keretanya dicvri, pemilik kereta tersebut kemudiannya cuba untuk mengejar dengan menggunakan motor staf yang bekerja di stesen minyak itu.

Ketika di persimpangan lampu isyarat di Setapak, wanita terbabit cuba untuk melarikan diri dengan melnggar beberapa buah kereta yang berada di situ, namun tlndakannya itu tidak berjaya.

Di dalam video berkenaan turut kelihatan wanita tersebut masih degil dan tldak mahu keluar daripada kereta. Walau bagaimanapun, terdapat orang awam bertindak mel0ntarkan batu bagi memecahkan cermin kereta sebelum dia mengeluarkan wanita itu.

Kakak saya dalam perjalanan hantar barang. Kereta Honda putih ni (kereta curi) rempuh semua kereta yang ada kat depan dia. Shout out kepada abang tepi tu balik batu kasi pecah.

Dia gigit orang yang pegang dia. Kena lmpang siap kena tndang dengan owner kereta. Berdrah hidung.Kena halau sebab kant0i hlsap gam.

Dalam pada itu, terdapat satu lagi video memaparkan wanita yang sama dipercayai dihalau oleh pemandu bas kerana ‘kantoi’ sedang hisap gam. Meskipun, sudah beberapa kali diarah untuk turun daripada bas berkenaan, namun dia tetap berdegil.

Turun cepat. Hlsap gamkan turun cepat. Masih dgil tk nak turun.

Susulan daripada kejadian itu, wanita berkenaan dipercayai telah dithan oleh pihak berkuasa bagi tindakan selanjutnya.

Video kejadian

Sumber : ohbulan

 

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : transformasi.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dia Kena Halau Dari ..” Wanita ini Buka cerita sebenar selepas kejadian rempuhan beberapa biji Kerata"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*