Impian Zara Zya beli Porsche 718 Boxster tercapai

Kuala Lumpur: Impian pelakon Zara Zya, 37, untuk membeli dan memiliki kereta jenis Porsche 718 Boxster tercapai selepas lebih setahun mengumpul wang.

Zara atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin berkata, dia puas apabila berjaya memiliki kereta mewah idamannya itu yang berharga kira-kira RM400,000.

“Saya memang suka letakkan sasaran dan bekerja keras untuk mendapatkan sesuatu yang benar-benar saya mahukan. Saya kumpul wang sejak setahun lalu bagi membeli kereta ini.

“Syukur dan gembira sangat kerana saya memang mahukan kereta ini kerana ia lain daripada yang lain. Saya pun kena juga fikir soal kumpul wang ke depan lagi untuk kos penyelenggaraan dan alat gantinya,” katanya.

 

Zara berkata, tujuan utamanya berkongsi perkara itu adalah untuk membuktikan bahawa setiap orang mampu mencapai sasaran jika berusaha keras.

“Bagi saya, ini satu penghargaan hasil titik peluh selepas penat bekerja. Terpulanglah jika ada yang kurang senang dengan perkongsian ini kerana orang tetap bercakap.

“Sesiapa yang kenal rapat saja pasti tahu sasaran saya dan turut mengucapkan tahniah kerana berjaya mencapai impian. Saya anggap ini pencapaian yang cukup bermakna secara peribadi juga,” katanya.

 

Zara yang kini memiliki syarikat pembinaan juga tidak berniat riak, sebaliknya mahu mengabadikan pencapaian itu sebagai kenangan manis dalam media sosial.

Sumber: Harian Metro

 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : trending

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Impian Zara Zya beli Porsche 718 Boxster tercapai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*