“Dah Macam Bukan Islam!” Tayang Babak Seakan ‘Bersetvbuh’, Zul Ariffin Teruk Dikc4m Netizen.

Sejak kebelakangan ini sering kali kita lihat drama Malaysia dikecam ramai atas kerana sudah semakin berani menayangkan babak yang tidak mematuhi syariah agama.

Terbaharu, pelakon kegilaan wanita, Zul Ariffin ada memuat naik satu video memaparkan teaser drama akan datang lakonan beliau iaitu Perempuan Itu.

Bagaimanapun, akibat memuat naik video terbabit, Zul mendapat kecaman yang amat hebat dari netizen kerana tidak menyangkakan pelakon tersebut melakukan adegan itu.

Zul Ariffin cerita detik-detik diserang hipertensi - “Apabila tersedar je dah dalam ambulance” - Hiburan | mStar

Soft p0rn Malaysia?

Mana tidaknya, babak tersebut didakwa menyerupai adegan dalam filem porno memandangkan Zul dan seorang lagi pelakon wanita sedang bermesraan dalam keadaan yang agak menggairahkan.

Zul bersama pelakon wanita di dalam drama itu seakan-akan melakukan adegan ‘bersetubuh’, malah pelakon wanita itu turut membuka baju Zul.

Disebabkan itu, ramai netizen yang merasakan pelakon-pelakon terbabit sudah melampaui batas memandangkan mereka beragama Islam serta berada di negara Islam, jadi adegan itu sememangnya tidak melambangkan imej Islam.

komen instagram

Nama pengarah drama trending

Adegan berkenaan juga telah mendapat kritikan ramai dan merasakan apa yang dikongsikan pelakon macho itu agak keterlaluan.

Selain namanya yang diserang, pengarah drama Perempuan Itu, Erma Fatima turut menjadi sasaran netizen sehingga namanya juga trending di laman Twitter.

Pelakon Muslim, tayang bulan puasa. Gagal!

Tak hanya itu, mereka juga sempat bertanyakan apa motif drama tersebut memaparkan babak sebegitu dan lebih ‘parah’ lagi ia bakal ditayangkan pada bulan Ramadan nanti.

Ramai yang merasakan tindakan tersebut sangat tidak patut memandangkan ketika itu bulan yang sangat mulia buat umat Islam dan pelakon-pelakonnya juga majoriti adalah Muslim.

Saja tarik perhatian orang lah tu

Namun, apa yang membuatkan netizen binggung adalah tindakan Zul sendiri yang memuat naik Insta Story seakan sengaja memuat naik video babak dalam drama tersebut bagi menarik perhatian ramai supaya memberikan tumpuan kepada drama yang bakal bersiaran  tak lama lagi.

Gelinya! Masa berlakon tak rasa apa2 ke?

Beberapa komen diruangan Instagram pelakon tersebut juga menzahirkan rasa tidak setuju dengan babak-babak yang dipaparkan dalam drama berkenaan dan merasakan tindakan Zul serta aktres wanita terbabit  seperti itu sangat melampau.

Nak masuk Ramadan macam ni dramanya

Apabenda la yang Zul buat ni

Benda macam ni ada yang kagum ye?

Hebat cerita Melayu sekarang

Sekadar info, drama Perempuan Itu merupakan drama bersiri arahan Erma Fatima dan ia dibintangi oleh Zul Ariffin serta Mimi Lana, dimana bakal ditayang pada bulan Ramadan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://liveconnection24.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dah Macam Bukan Islam!” Tayang Babak Seakan ‘Bersetvbuh’, Zul Ariffin Teruk Dikc4m Netizen."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*