[VIDEO] “Umur 34 Tahun Kenapa Belum Menikah” – Zizan Razak Nak Try Adik Raffi Ahmad

Setiap kali artis wanita melangsungkan pernikahan, ada sahaja warganet yang akan mempersoalkan mengenai jodoh pelakon dan pelawak popular Zizan Razak yang masih belum menemui cinta sejati.

Sekiranya diimbau kembali gos1p-gos1p perhubungan cinta Zizan sebelum ini, semua artis wanita yang pernah dikaitkan dengan dirinya telah berkahwin seperti Juliana Evans, Emma Maembong dan juga Mira Filzah.

Terkini, sebuah perkongsian video di Aplikasi Tik Tok mendapat sambutan apabila ianya memaparkan Zizan yang sedang berkenalan dengan adik perempuan kepada pelakon yang berasal dari Indonesia iaitu Raffi Ahmad.

Video tersebut adalah sesi temuramah Nagita Slavina bersama Zizan yang bertanya tentang soal jodoh kepada Zizan dan apabila dijawab oleh zizan masih mencari jodoh yang sesuai dan Nagita ingin Zizan berkenalan dengan adik kepada Raffi Ahmad iaitu adik iparnya.

Video:

@azhxrr.___

#CaptureRamadanSpark #fyp #foryou #foryoupage #viral2022 #zizanrazak #raffiahmad

♬ original sound – Azhar – Azhar

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang tergelak melihat reaksi Zizan yang sedikit longlai apabila bersalam dengan adik kepada Raffi Ahmad itu.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok azhxrr.__

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Umur 34 Tahun Kenapa Belum Menikah” – Zizan Razak Nak Try Adik Raffi Ahmad"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*