Wartawan Berita Tersasvl Jadi Tular, “Semua pengguna tol kena c4rut..Hurmmm”

Bila sedang bersiaran langsung biasalah jika ada yang tersasul atau tersalah kata. Biarpun mungkin juga individu di depan kamera itu sudah berlatih sebelum bersiaran langsung, tapi kesilapan masih berlaku kerana semuanya adalah manusia biasa.

Baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan wartawan berita yang sedang membuat laporan tersasul telah mencvri perhatian ramai.

Video yang sempat dirakam ketika siaran langsung itu memaparkan seorang wartawan wanita sedang membuat laporan mengenai situasi jalan raya.

Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah apabila wartawan berita ters4sul menyebut tentang pastikan baki kad Touch n Go mencukupi menjadi perkataan lain.

Korang saksikan sendiri rakaman tersebut yang telah dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun incikmimpi21k:

@incikmimpi21k gais #fyp #foryoupage #myvi #masukberanda #viral #raya2022 ♬ suara asli – _〽️

Aduhai, memang lawak betul! Tapi kesian dia tak sengaja pun terkeluar pula perkataan tak sepatutnya. Apa-apa pun perkongsian rakaman wartawan berita tersasul menyebut perkataan ini telah meraih lebih 1.1 juta tontonan dan 39 ribu likes.

Rata-rata warganet terhibur dengan perkongsian rakaman ini dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen seperti berikut:

“Tak baik carvt tau“

“Heii carvtsss“

“Semua pengguna tol kena carvt..hmmm“

“Akak ni sebenarnya lepas geram kat orang yang buat dia lambat pegi keja”

“Terpaksa kita gelak berjemaah serta tahan perut”

Sumberincikmimpi21k

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Wartawan Berita Tersasvl Jadi Tular, “Semua pengguna tol kena c4rut..Hurmmm”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*