Pecah Rahs1a Akhirnya Mengapa Amar Asyraf Cera1kan Isteri Kedua Talak 3

Pelakon, Amar Ashraf memberitahu kehidupannya berjalan seperti biasa meskipun terpalit dengan kontr0versi mencera1kan isteri keduanya dengan talak 3 pada 4 November 2019 lalu.

Amar bagaimanapun berkata, dia enggan mengulas lanjut 1su tersebut kerana perlu menjaga hati banyak pihak.

“Sekarang saya okei saja dan menjalani kehidupan seperti biasa. Sebolehnya saya tidak mahu ulas lanjut sebab takut meny1nggung hati orang lain. Jadi saya memilih untuk tidak lagi bercakap hal peribadi,” katanya.

Pada 28 Januari 2020 lalu, isteri keduanya iaitu Vivy Jeffry menddahkan dia sudah dicera1kan talak tiga oleh suaminya secara bersemuka pada 4 November tahun sebelumnya.

Bagaimanapun, Vivy berkata sehingga kini Amar masih berdiam diri dan enggan bekerjasama untuk menguruskan proses pencera1an mereka di mahk4mah.

Selain itu, Amar memberitahu segala tndakan yang dilakukan diketahui oleh isteri pertama, Arna Salleh. Malah, isterinya itu juga menasihati dia untuk tidak lagi bercerita mengenai kisah peribadi kepada umum.

Amar mendirikan rumahtangga dengan isteri pertamanya pada Jun 2013 dan dikurniakan dua orang cahaya mata Muhammad Taufiq dan Ammara Dian.

Menerusi lap0ran pada 11 Oktober 2019  lalu, Vivy tampil membuka mulut dan mengaku mereka sudah berkahwin beberapa tahun lalu. Vivy berkata dia terpksa menyimpan rahs1a itu untuk menjaga nama baik Amar selain menyedari statusnya sebagai isteri kedua.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Pecah Rahs1a Akhirnya Mengapa Amar Asyraf Cera1kan Isteri Kedua Talak 3"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*