Ramai Tak Sangka Rupanya Bossku Ada Isteri Kedua “Seorang Bek4s Pr4mugari..”

Malu Apa Bossku adalah satu tagline yang menjadi fenomena sehingga ke hari ini. Ianya disebut oleh Bekas Perdana Mnteri Malaysia, Dato Seri Najib Razak.

Hari ini bukan kerana tagline Malu Apa Bossku tetapi berkenaan dengan sekeping gambar yang telah tular di media soslal.

Tular di media soslal Twitter hari ini apabila seorang individu mendedahkan mengenai bekas Perdana Menteri, Dato’ Sri Mohd Najib Tun Razak yang didakwa mempunyai isteri baru.

Dalam hantaran tersebut, individu itu turut memuat naik foto DS Najib sedang berpegangan tangan bersama beberapa orang yang dipercayai ahli keluarga wanita itu.

Isteri kedua Najib Razak?

Selain itu, wanita bersebelahan DS Najib itu menurut individu tersebut bernama Shimah dan merupakan bekas pramugari.

Wanita itu juga didkwa saudara kepada CEO Malaysian Tourism Exchance (MATEX).

Menjengah ke ruangan komen, ramai netlzen tidak menyangka bekas Perdana Mnteri penuh k0ntr0versi dan terkenal dengan ayat ‘malu apa bosku’ itu kini mempunyai isteri baru selain Datin Sri Hajah Rosmah Mansor.

Takvt ini semua berita palsu, seorang individu tanya soalan terus kepada lelaki yang tularkan gambar tersebut menanyakan adakah benar itu ialah isteri kedua Najib Razak.

Jawapan yang diberikan adalah benar, itu ialah isteri kedua Najib Razak.

Ada juga yang tertanya-tanya mengenai Rosmah Mansor dan statusnya kini sama ada sudah mempunyai ‘madu’ ataupun sudah bercer4i.

Walaubagaimanapun, masih tiada kenyataan rasmi daripada Najib Razak berikutan penularan foto itu di media sosi4l.

Sekiranya apa yang dikatakan itu semua fitnah dan sekadar untuk menjatuhkan Najib Razak. Mohon pihak berkuasa segera ambil tindakan

Dan sekiranya ianya adalah benar, pasti ramai nak ucapkan selamat pengantin baru walaupun sudah terlambat.

Sebenarnya pernah suatu ketika dahulu DS Najib ditvduh ada isteri baru.

Bekas perdna mnteri, Datuk Seri Najib Razak didakwa mempunyai enam isteri muda yang disorok dari pengetahuan rkyat Malaysia.

Dakwaan yang dibuat oleh pengokong Pakatan Harapan (PH) itu antaranya termasuklah seorang bekas isteri kepada komposer terkenal, Fauzi Marzuki dan penyokong Barisan Nasional (BN), Noor Haiza Abdullah.

Turut dikongsikan gambar-gambar wanita yang cantik dipercayai diambil dari sumber yang tidak diketahui.

Bersama gambar wanita-wanita cantik itu tertera kapsyen “Isteri muda Najib yang manis. Berkahwin secara senyap di salah satu rumah adik-beradik lelakinya. Pasti Rosie (Rosmah) telah memberi izin, jika tidak semua ini tidak akan berlaku”.

Seorang pengguna media sosi4l, Hasnah Abdul Rahman menyatakan kekesalannya terhadap penyokong-penyokong PH yang tidak pernah berubah dengan sikap memfltnah dan mereka cerita b0hong demi untuk menjatuhkan Najib.

“Beliau bukan Perdna Mnteri dan Mnteri lagi. Tak kcau sesiapa pun, cuma cuit sikit kat FB.

“Cukuplah memfltnah seseorang tu dari zaman azali lagi. Sumpah Lknat tu masih on tau.” katanya.

Sebelum ini, PH telah membuat banyak fltnah dan pembohongan sehingga tumbangnya kerjaan Barisan Nasional dan menyebabkan rkyat kehilangan pekerjaan, kejatvhan ekonomi, penjualan aset-aset kerajaan secara pukal dan pelbagai penyelewengan.

Kerajaan PH kini telah tumbang setelah Perdna Mnteri Tun Dr Mahathir meletakkan jawatan kerana mendkwa tidak lagi mendapat cukup sokongan dari ahli prlimen.

Penyokong Prti Keadilan Rakyat (PKR) mempersoalkan tindakan Mahathir yang meletakkan jawatan kerana sepatutnya beliau boleh menyerahkan jawatan perdna mnteri itu kepada Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi mengelakkan tumbangnya Pakatan Harapan sebelum ini.

Mula2 gambar bekas isteri Fauzi Marzuki, pastu gambar Haiza, pastu gambar berlmbak perempuan cantik yang boleh dapat dari Instagram. Hanya nak memfptnah Bossku.

Kenapa ye? Beliau bukan Perdana Mnteri dan Menteri lagi. Tak k4cau sesiapa pun, cuma cuit sikit kat FB.

Cukuplah memfltnah seseorang tu dari zaman azali lagi. Sumpah L4knat tu masih on tau. – Hasnah Abdul Rahman

First it was the pic of my friend Haiza, then it’s Fauzi Marzuki’s ex-wife, and then a whole host of lovely ladies whose pix you can get from Insta.

Seriously, PH, DAP, RBA and Bossku haters. You cannot find anything else to slander him with, huh? He is no longer the PM, not a Minister even. Why are you shits so frightened of him? His growing popularity? His FB posts? His larger than life personality?

Some people were born stupld, some people have stupidity thrust upon them, some acquired stupidity. You guys are all three. – Hasnah Abdul Rahman

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : r-s7.com/audi dan BeautifulNara

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ramai Tak Sangka Rupanya Bossku Ada Isteri Kedua “Seorang Bek4s Pr4mugari..”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*