Sering Terima KomenNegatif, Shila Amzah Beritahu Beliau Ada Penyakit Buatkn Ramai Terkejut

PENYANYI Shila Amzah mengesahkan menga.lami gang.guan kebim.bangan melam.pau atau an.xiety selepas membuat pemeriksaan kesi.hatan pada Mac lalu.

Shila atau Nurshahila Amir Amzah, 32, berkata, aki.bat masa.lah itu persembahannya pada minggu keempat di pentas Ge.gar Vaganza musim kesembilan (GV9) terje.jas selepas mengalami sera.ngan ketika berada di pentas.

“Malangnya minggu lepas saya kena sera.ngan an.xiety masa di atas pentas. Masa itu memang saya sudah tak ingat apa-apa, saya tak dengar apa pun yang Datuk Syafinaz komen.

Shila Amzah akui pe.nat buat dirinya dise.rang an.xiety.

“Masalah an.xiety ini memang sudah lama selepas membuat pemeriksaan kesi.hatan pada Mac lalu,” katanya.

Shila berkata demikian ketika sidang media selepas tamat pertandingan minggu kelima GV9 yang berlangsung di Audit0rium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), Shah Alam pada malam Ahad.

Mengulas lanjut mengenai keadaan kesi.hatannya, Shila memberitahu ada beberapa penye.bab yang mempengaruhi dirinya sehingga mendapat sera.ngan secara tiba-tiba.

Ini termasuklah fakt0r dirinya pe.nat selain terke.san dengan k0men-k0men nega.tif yang diperkatakan neti.zen tentang dirinya di media s0sial.

Masa itu memang saya sudah tidak ingat apa-apa… saya tidak dengar apa pun.

“Mungkin antara fakt0rnya sebab saya penat, kadang-kadang nak cari k0men p0sitif terjumpa perkara neg.atif yang memberi ke.san.

“Setakat ini, minggu ketiga dan keempat paling te.ruk. mungkin juga secara tak langsung benda itu menganggu em0si saya di pentas,” jelasnya.

Sementara itu, Shila berkata, setiap minggu dia tidak pernah meletakkan sebarang sasaran sebaliknya lebih menumpukan untuk memberi persembahan terbaik dan menghiburkan penonton.

Persembahan berte.naga dari Shila Amzah.

“Apabila saya buat persembahan, kadang-kadang apa yang kita rangka itu tak menjadi seperti dirancang. Sejujurnya sebaik berada di pentas saya tidak sasar untuk jadi nombor satu tetapi ingin berikan yang terbaik dan menghiburkan penonton.

“Ini termasuk apa kelainan yang boleh saya t0njolkan untuk minggu itu. Setiap persembahan itu kalau tidak banyak, sikit ada kelainan daripada minggu sebelumnya,” jelasnya.

Untuk rek0d, pada minggu keempat GV9, Shila menyampaikan lagu Pudar nyanyian asal Indah Ruhaila tidak berada dalam senarai lima terbaik dan hanya menerima markah sebanyak 74.60 peratus daripada juri.

Kredit: MSTAR

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : newzcare

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sering Terima KomenNegatif, Shila Amzah Beritahu Beliau Ada Penyakit Buatkn Ramai Terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*