“Masyallah Cantik Sangat Ummi Bilal”Lisa Surihani Bertemu Neelofa,Sekali Benda Lain Netizen Perasan

Usahawan dan s3lebriti p0pvlar, Noor Neelofa memuat naik lampiran f0to kandid.nya bersama Datin Lisa Surihani menerusi platf0rm Inst4.gram, baru-baru ini.

Mereka bertemu dan Neelofa menemubual pelakon itu di dalam rancangan Next T0 Neelofa musim kedua yang menyaksikan Lisa sebagai tetamu undangan bagi epis0d yang pertama.

Malam ini, 10 malam di Astr0.Ria,” tulis Neelofa ringkas pada ruangan kapsyen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Perk0ngsian yang sudah pun menerima lebih 56,000 tanda suka itu turut disusuli dengan k0men peminat yang rata rata memuji penampilan sel3briti itu.

“MasyaAllah… Cantiknya dua-dua.Lisa cantiknya. Nampak bersederhana.”

“MasyaAllah l00king so pretty.Love both.”

“Kenapa cantik sangat dua-dua ni.MasyaAllah cantik sangat lah Ummi Bilal ni.Dua-dua cantik sangat.”

Sementara itu, Neelofa menerusi Mel3T0P minggu lalu ada berkongsikan pengalamannya di dalam mengendalikan program bual bicara berkenaan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

“Kalau musim pengenalan kita tampilkan bintang legenda seperti Datuk Siti Nurhaliza, Nor Kumalasari, Puan Sri Normala Samsudin dan ramai lagi.

“Tetapi kali ini walau kebanyakan (tetamu) masih muda, tetapi mereka ialah ibu yang boleh relate on certain level,” katanya.

Neelofa pada masa sama turut berkongsi pendekatan yang digunakan setiap kali menemubual tetamu yang diundang.

“Orang tanya macam mana saya ‘buat’ mereka menangis. Sebenarnya saya pun berdebar juga. Berdoa… Ya Allah lembutkanlah hati dia, selesakanlah kita dan sebagainya.

“Selain itu, kita kenalah juga bina proses k0munikasi itu,” katanya yang turut mengucapkan terima kasih kepada peminat selain dedikasinya kerana masih diberi peluang untuk muncul di kaca TV meski berpurdah.

Next To Neelofa musim kedua bersiaran mulai 22 Oktober 2022, jam 10.00 malam di saluran Astro Ria dan Astro Prima. Selain Lisa, Next To Neelofa musim kedua turut mengundang antaranya Diana Amir, Puteri Sarah Liyana dan Ziana Zain bagi berkongsi mengenai perjalanan hidup serta kerjaya masing-masing.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Masyallah Cantik Sangat Ummi Bilal”Lisa Surihani Bertemu Neelofa,Sekali Benda Lain Netizen Perasan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*