Foto Marissa Dania & Tokti dipuji cantik & seiras, siap ‘dikenenkan’ dengan Aazief Khalid

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan anak perempuan, pelakon popular Norman Hakim yang diberi nama Marissa Dania ini. Terdahulu, gadis cantik tersebut tular mencvri tumpuan ramai dengan kecantikannya dan ternyata ia membuatkan sehingga kini Marissa Dania sering menjadi sorotan peminat dan pengikut di media sosial.

Sekadar info, Marissa Dania merupakan anak perempuan kedua Abby Abadi dan Norman Hakim dan dia di media sosial, Instagram (IG) sentiasa mendapat perhatian. Apatah lagi kini dia semakin meningkat dewasa dan cantik berusia 17 tahun.

Marissa Dania dipuji netizen

Baru-baru ini pula, satu muat naik Marissa Dania di Instagram (IG) dengan berkongsikan dua keping foto membuatkan dia menerima pelbagai pujian peminat dan pengikut apabila ruangan komen nampaknya kecantikannya menjadi sebutan ramai.

Meskipun begitu, foto tersebut memaparkan Marissa Dania tidak sendiri malah disampingnya turut ada penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza atau turut dikenali sebagai Tokti. Ternyata wajah kedua-duanya menjadi tumpuan apabila rata-ratanya juga melihat mereka mempunyai persamaan.

Siap dikenenkan dengan anak tiri Tokti

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

Selain dipuji cantik, wajah Marissa Dania dikatakan ada iras dengan Tokti sehingga ada yang seperti melihat mereka macam anak dan mak. Dalam pada itu, ada juga yang sempat kenenkan Marissa Dania dengan anak tiri Tokti, Aazief Khalid.

‘Kahwinkan dengan…’

Marissa

‘Cantiknyaa sis’

Marissa

‘Muka ada iras Siti’

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Foto Marissa Dania & Tokti dipuji cantik & seiras, siap ‘dikenenkan’ dengan Aazief Khalid"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*