Ramai Terkejut Fezrul Khan Mngamuk. Ini KataKata Beliau Dekat Reen Rahim Isu Cek1k Masa Berlak0n

Kuala Lumpur – “Minah ini nak perh.atian. Nak tunjuk yang dia bagus?”.

Itu kata pelakon Fezrul Khan berhubung d.akwaan sengaja menc.ekik l.eher aktres Reen Rahim dengan kuat ketika mereka sama-sama menjayakan penggambaran sebuah babak dalam filem BatuS.yaitan.

Biarpun sudah dimaafkan atas perbuatan yang dilakukan, Fezrul seolah-olah masih tidak berpuas hati apabila dite.ngking dengan kuat pelakon wanita itu sebaik sahaja selesai rakaman babak berkenaan.

Menerusi hantaran yang dimuat naik Fezrul dalam InstaStorynya, pelakon berusia 40 tahun itu mengakui, jika benar dia melakukan kes.alahan, perkara tersebut boleh diselesaikan dengan cara baik ketika di set penggambaran.

Kalau s.akit kita boleh c.ut. Saya banyak kali kem.alangan ketika berlakon. Boleh cakap elok-elok. Bukannya menjerit.

Nak tunjuk yang dia bagus?. Dia ingat saya tak ada latihan untuk selamatkan orang?. Kru p.engsan di set penggambaran pun saya pernah selamatkan, kata Fezrul.

Disebabkan terlalu g.eram, Fezrul telah meminta agar Reen menari sahaja dalam TikTok berbanding menjadi pelakon jika tidak boleh menerima kes.akitan.

Suruh dia menari dalam TikTok, tak payah perlakon. Kalau s.akit sikit menjerit. Banyak lagi heroin lagi bagus daripada dia dan tahu nak hormat orang lain.

“Ramai nasihatkan saya tak payah layan minah ini. Respek itu penting dalam apa jua kerja berpasukan dalam produksi,” tulisnya.

Temubual Bersama Fezrul

Terdahulu, Reen meluahkan keke.salan kerana berasakan babak dice.kik Fezrul ketika semasa penggambaran filem Batu Syaitan agak keterlaluan dan meny.akitkan fi.zikalnya.

Disebabkan lakonan sedemikian, Reen secara tidak sengaja telah meninggikan suara sebaik sahaja babak dic.ekik itu selesai, sekali gus menyebabkan berlakunya perselisihan faham antara mereka.

Enggan memperbesarkan i.su, Reen ketika ditemui baru-baru ini memberitahu dia sudah pun memaafkan Fezrul dan menganggap perkara tersebut sudah selesai.

Bagaimanapun Reen berasa sedikit r.alat apabila Fezrul tidak mengakui kesi.lapan, sebaliknya menganggap keja.dian ce.kik leher tersebut sebagai satu daripada proses rakaman.

Kredit : BH/IG

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : onlinemalaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ramai Terkejut Fezrul Khan Mngamuk. Ini KataKata Beliau Dekat Reen Rahim Isu Cek1k Masa Berlak0n"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*