Pohon Doa Orang Ramai. Pulang Dari Umrah Selebriti Terkenal Dato Awie Sakit, Ini Keadaan Terkini Beliau

Kuala Lumpur – Baharu pulang dari mengerjakan umrah, Datuk Awie berdepan d.ugaan berganda apabila dij.angkiti C.0vid19 dan Inf.luenza serentak yang mencetuskan gejala d.emam hingga menggigil.

Menurut pemilik nama sebenar Ahmad Azhar Othman itu, dia sudah disahkan bebas kedua-dua vi.rus tersebut, sekaligus membolehkannya fokus terhadap dua konsert besar yang dijadualkan berlangsung hujung minggu ini.

Begitupun katanya, keadaan kesi.hatan yang masih dalam proses pemulihan dikhuatiri boleh mengganggu prestasi kedua-dua konsert tersebut.

Saya syak dapat j.angkitan kedua-dua v.irus tersebut ketika dalam perjalanan pulang selepas mengerjakan umrah, baru-baru ini.

Syukur sekarang keadaan saya sudah semakin baik selepas mendapatkan ra.watan, tetapi boleh dikatakan masih dalam proses pemulihan.

Mula-mula kena memang saya demam sampai menggigil satu badan dan sekarang cuma tinggal beberapa gejala ringan lain yang mungkin boleh jejaskan persembahan nanti.

“Apa pun persembahan yang membabitkan Wings selain satu lagi penampilan solo bersama beberapa teman seangkatan memang sesuatu yang saya nantikan,” katanya.

Katanya yang ke Tanah Suci secara beramai-ramai bersama anggota Wings termasuk Edrie Hashim, Black, Eddie dan Syam, ini kali kedua dia dij.angkiti C.0vid19.

Menyentuh pengalaman sepanjang mengerjakan ibadah bersama rakan yang sudah seperti saudara sed.arah, akui Awie perasaan terharu dan bersyukur atas nikmat diberiNya sukar untuk diungkapkan.

Sementara itu, berkongsi pula persediaan menghadapi dua konsert besar ketika kesih.atannya masih pada fasa penyembuhan, katanya dia memang teruja menunggu peluang berkongsi pentas dengan tiga lagi rakan seperjuangan.

Konsert pada Jumaat ini bakal menggegarkan Istana Budaya yang turut menjadi manifestasi kepada keunggulan dan sumbangan besar genre rock dalam ka.talog muzik tempatan.

Pada masa sama saya juga sudah sedia untuk tampil dengan Wings di FestivalFolklore Antarabangsa 2022 pada 3 Disember ini iaitu dua hari usai persembahan di Istana Budaya.

“Harap semuanya dipermudahkan dan kesihatan saya kembali pulih seperti sedia kala,” tambahnya

Kredit : Kosmo/IG

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : onlinemalaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Pohon Doa Orang Ramai. Pulang Dari Umrah Selebriti Terkenal Dato Awie Sakit, Ini Keadaan Terkini Beliau"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*