“Ibu Awak Tu Siti Nurhaliza Tau…” – Tokti Menyanyi Lagu Marsha, Reaksi Afwa Pula Jadi Perhatian

Kalau sebut sahaja Datuk Seri Siti Nurhaliza atau Tok Ti sememangnya terkenal bukan sahaja di malaysia malah juga terkenal di luar negara. Bakat nyanyiannya yang menyerlah dan suara yang merdu membuatkan dirinya menjadi penyanyi Nombor satu di malaysia.

Penangan Anugerah Juara Lagu 36 pada awal tahun lalu menyaksikan lagu Cinta nyanyian Marsha Milan menjadi siulan ramai selepas persembahan hebatnya di pentas berprestij itu.

Baru-baru ini pula, penyanyi nombor satu negara, Tokti videonya menyanyikan lagu tersebut.

Tokti telah menyanyikan lagu itu sambil ditemani oleh anak lelakinya, Afwa dan Lebih melucukan lagi reaksi Afwa yang kelihatan terpinga-pinga mendengarkan kemerduan suara ibunya itu turut mencuit hati netizen. Afwa berdiri sambil menggoyangkan kaki seolah-olah sedang menilai persembahan penyanyi nombor satu negara itu.

Bukan suara sahaja membuatkan yang ramai tidak jemu ‘terpukau’ malah ramai juga turut terpukau dengan wajahnya yang seperti tidak dimamah usia juga turut membuatkan netizen suka melihatnya.

Video:

@toktitiktok Adik cuba fahami apa ibu cuba jerit ni ye? Hahahaha.. redhale la adik ye ..#fypシ ♬ original sound – Siti Nurhaliza

Apabila diterjah ke ruangan komen, warganet rata-rata berseloroh mengusik Afwa yang pastinya tidak tahu ibunya adalah seorang penyanyi Nombor satu di malaysia Malah ramai yang turut cemburu apabila Afwa berpeluang menyaksikan persembahan penyanyi itu secara percuma sahaja.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : sinarviral.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ibu Awak Tu Siti Nurhaliza Tau…” – Tokti Menyanyi Lagu Marsha, Reaksi Afwa Pula Jadi Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*