Dat0 AC Mizal Tampil Bersuara Tegur Prgram Jatuhkan Maruah Orang. Ini Kata Kata Beliau Buat Ramai Setuju

Kuala Lumpur – Baru-baru ini, pelakon serta pengacara terkenal, Dato AC Mizal tampil meluahkan rasa terk.ilan di laman Facebook apabila dapat lihat sekarang ini kebanyakkan rancangan televisyen sering menjatuhkan air muka peserta demi menaikkan r.ating program berkenaan.

Malah dalam hantaran tersebut, AC Mizal atau nama sebenarnya, Dato Mizal Zaini mempersoalkan k.redibiliti seorang penerbit program sama ada memikirkan perasaan seseorang ataupun sekadar mahu rancangan yang diterbit menjadi bualan ramai.

I.su ini menjadi topik luahannya kerana ia dianggap semakin p.arah kerana penerbit sering menggunakan konsep gurauan tanpa sepadan untuk membangkitkan kem.arahan masyarakat.

Antara Petikan Kata Beliau

Memang sekarang wajib jatuh kan maruah orang di kaca tv ke? tak ada fikir perasaan orang ke? r u to pe.rfect?.

Jangan bagi alasan dah tanggungjawab kena comment. Nak tular sampai jatuhkan maruah orang baik buat rancangan AYUH M.AKI ORANG!. Bergurau dan m.aki orang lain di depan orang ada tahap nya.

Nasib baik bukan saya yang kena hmmm setiap usaha harus dihargai kelemahan bagi kamu mungkin adalah kekuatan bagi mereka mendidik bukan mengh.erdik.

Saya dah dalam industri 33 tahu and i h.ate orang yang menjatuhkan maruah orang hanya untuk hiburan mengajar lebih baik dari menunjuk pandai.

Malah, pemilik stesen televisyen SUKE TV itu turut mem.erli sekiranya mahu merendahkan martabat seseorang melalui program televisyen yang boleh di tonton ramai.

Dalam pada masa yang sama, AC Mizal berkata jika mahu mengajar seseorang itu menjadi lebih baik, h.erdik bukanlah langkah yang bijak, lagi-lagi rancangan berkenaan di tonton masyarakat Malaysia.

Pengacara kelahiran Muar, Johor sempat meluahkan rasa syukur kerana dirinya tidak menjadi m.angsa k.ritikan hingga mer.obek hati.

Sekadar info, dua hari yang lalu satu rakaman video memaparkan penyanyi veteran, Mas Idayu memberi komen kepada penyanyi duo, Sissy Iman dan Naim Daniel dalam program Famili Duo menjadi bualan ramai.

Ramai beranggapan cara Mas Idayu memberi komen dalam nada men.engking sangat mel.ampaui batas.

 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : BN/FB/on9m

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dat0 AC Mizal Tampil Bersuara Tegur Prgram Jatuhkan Maruah Orang. Ini Kata Kata Beliau Buat Ramai Setuju"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*