Jelas Terpancar Kepuasan! Zarina Anjoulie Bidas Ogy Tiada Duit, Berhutang Dgn Krew Teater

Tidak semena-mena kisah pelakon terkenal Fauziah Ahmad Daud atau selesa disapa Ogy menjadi bualan ramai. Gara-gara timbulnya isu bayaran bagi pementasan teater Komedi Korupsi Dewan Senandung.

Ramai artis yang terlibat dalam teater berkenaan tampil menuntut bayaran mereka yang difahamkan sudah lama tertunggak. Sebelum ini Ogy ada tampil menjelaskan sedang berusaha untuk membayar, cuma berdepan dengan sedikit masalah.

OGY SEKAT PENGGIAT SENI DI INSTAGRAM

Kemelvt ini dilihat semakin meruncing apabila difahamkan Ogy telah menyekat penggiat seni yang terlibat di media sosial setelah dia menerima pelbagai desakan sejak akhir-akhir ini.

Sumber Instagram

Antara yang meluahkan hal ini adalah Mark Adam, Vicha, Man Raja Lawak, Khir Rahman, Aloy Paradoks, dan beberapa orang lagi yang terlibat. Masing-masing memuat naik status di Instagram meluahkan rasa kes4l dengan tindakan Ogy sedemikian.

Sumber Instagram
ANJU SINDIR OGY BALIK

Memberi reaksi terhadap keadaan ini ialah Zarina Anjoulie. Anju yang pernah menjadi bahan dalam group telegram tempoh hari tampil memuat naik video memerli tindakan Ogy yang seakan lari dari membayar baki pada mereka yang terlibat dalam teater berkenaan.

“Kenapa perlu sampai block? Aku @yasvgers n netizen sentiasa di belakang abg man @manrajalawak benda ni buat aku musykil la wey. Haritu nak sman aku ada pulak duit kan? Dan2 sekarang takde duit sampai block semua orang.” Luah Anju.
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aku @yasvgers n netizen sentiasa Di belakang abg man @manrajalawak benda ni buat aku musykil la wey haritu nk saman aku ada pulak duit kan ???? Dan2 skrang takde duit sampai block semua org

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1) on

Tidak terhenti di situ, Anju juga sempat memerli Azrul, salah seorang artis yang juga “berbunyi” dalam group telegram sebelum ni, turut tertipu dengan penerbit berkenaan (dimaksudkan Ogy).

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aku gelak tak habis padan muka padan muka padan muka 😂

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1) on

NETIZEN SEAKAN MENYOKONG ANJU

Melihat kepada reaksi netizen, mereka seolah-olah menyokong kepada Anju. Jelas mereka, k4rma dah tiba bagi mereka yang suka mengan1aya dan berfikiran burvk pada orang lain.

Keseluruhannya, jangan lah kita bergembira di atas kesempitan orang lain. Dalam bulan yang mulia ini, lebih baik kita mendoakan perkara yang baik dan semoga krisi Ogy dan rakan artis yang lain dapat diselesaikan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Meccks

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Jelas Terpancar Kepuasan! Zarina Anjoulie Bidas Ogy Tiada Duit, Berhutang Dgn Krew Teater"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*