Micheal Ang Kec@m Pr0gram Dewi Remaja 2019 gara-gara ini

Rancangan realiti pr0gram popular iaitu Dewi Remaja yang sedang ditayangkan di kaca tv menerusi Astro telah mendapat perhatian pengarah popular iaitu Micheal Ang atau lebih mesra disapa sebagai Mike.

Pengarah dan penerbit itu telah pun memberi k0men ped@s terhadap rancangan tersebut dan apa  yang berIaku dalam industri hiburan tanah air.

Menerusi laman sosiaI Twitter miliknya, dia telah Iantang memberi pandangan terhadap pr0gram Dewi Remaja 2019 yang disifatkan fesyen yang dipakai saIah seorang peserta pr0gram itu tidak sesuai dipergayakan oleh peserta itu.

Dia juga mempertikaikan cara foto yang diambil oleh jurugambar Dewi Remaja tersebut yang dilihat tidak professi0nal langsung.

Jelasnya lagi sebagai rancangan yang dikatakan ala-ala konsep program racangan antarabangsa harus menitik beratkan peranan seorang stylist yang sekaligus bertanggungjawab memberi baju peragaan yang sesuai kepada peserta .

Katanya lagi tugas seorang juru gambar profesional harus bersikap lebih peka dengan persekitaran agar tiada ganguan dalam foto yang di rak@m sekaligus dapat menghasilkan foto yang cantik.

Ini k0men Micheal Ang tentang gambar Dewi Remaja:

“ And ph0t0graphy dia org pun mcm apooo… Nampak tak siap ada penonton kat bawah tu!

“ Phot0grapher juling ke? Concept dah la sebijik top model kalau dah nak ikut sama make sure quality pun sama. Sed!h!

Rata-rata pengguna laman sosial Twitter yang lain bersetuju dengan apa yang dikomen oleh Micheal Ang itu. Ada juga yang menyifatkan bahawa gambar kedua peserta Dewi Remaja 2019 itu tak ubah seperti orang yang baru lepas balik mem@ncing.

Sekali tengok memang sangat tepat dengan apa yang dikatakan oleh Mike ini. Harap pr0gram reaIity ini dapat menjaga standart mereka.

Sumber:penmerah

Apa komen anda?