Intan Najuwa Terima Tegvran S3ksi, Netizen Minta Maaf Cepat Mel4tah – ‘Semoga Istiqamah Sebagai Wanita Muslimah’

Pelakon Intan Najuwa telah dikec4m di media sosial gara-gara berkongsi foto percutian menampakkan bahagian perut selepas pulang mengerjakan umrah.

Bukan saya yang tulis

Susulan artikel yang mengundang salah faham, Intan tampil menegaskan petikan ‘menilai dari rupa’ bukan kenyataan darinya sebaliknya diambil daripada sumber lain.

Menurut Intan, dia masih dalam proses mempelajari serta bersikap terbuka dengan tegvran yang diberikan.

Saya juga masih belajar banyak benda. Sesiapa yang bagi nasihat, saya terima dengan hati yang terbuka. Saya tak bagus pun, malah tidak sempurna langsung.

Saya juga pernah berg3lut dengan dalaman saya untuk sentiasa perbaiki diri dan sebagainya. Jadi, ini adalah kenyataan saya dan terima kasih di atas semua nasihat.

Mel4tah baca headline

Sementara itu, menerusi hantaran berbeza di Instagram (IG), Intan atau nama sebenarnya Intan Najuwa Abd. Wahid berkongsi permohonan maaf yang diterima daripada netizen yang sudah ‘sedar’ selepas mengeluarkan komen-komen kes4t.

Akui individu yang tidak dided4hkan identiti itu, dia telah menvduh aktres berumur 26 tahun sudah menc4bar Allah SWT.

Dalam pada itu, insan terbabit turut mendoakan agar pelakon drama Kekasih Paksa Rela akan menjaga imej wanita, kekal istiqamah serta dipermudahkan urusan.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : ohbulan.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Intan Najuwa Terima Tegvran S3ksi, Netizen Minta Maaf Cepat Mel4tah – ‘Semoga Istiqamah Sebagai Wanita Muslimah’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*