Nora Ariffin Seb4k Rindukan Anak & Suami.. Hari Ni Merupakan Hari Lahir Arw4h. Tak Sempat Dia Sambut 21 Tahun..

Walaupun diduga Allah SWT dengan kehilangan suami, allahy4rh4m Johan Nawawi serta anak keduanya allahy4rh4m Alif Johan, penyanyi Nora Ariffin merupakan seorang isteri dan ibu yang tabah.

Berkongsi kisah hari lahir anaknya arw4h Alif di Instagram membuatkan ramai yang seb4k dan turut bersedekah Al-Fatihah buat arw4h.

“Abang, hari ni 7/3 hari lahir anak kedua kita, Alif Johan tak sempat sambut 21 tahun hari ni. Alif juga sudah pergi men1ngg4lkan kami.Anak-anak lain, Alhamdulillah semuanya baik-baik belaka.

“Syukur pada Allah dengan kekuatan yang diberi, sokongan anak-anak, Iman, Putri & fatehah, walau payah, perlahan-lahan I cuba melangkah selagi terdaya menyara hidup dan memberi kebahagiaan utk anak2 kita,” tulis Nora pada salah satu entri di Instagram miliknya.

Tulis Nora, sekeluarga mereka merindui allahy4rh4m Johan dan berdoa semoga mereka dipertemukan kembali di Jannah.

“We miss you a lot. Really Miss you. In Shaa Allah kita semua dpt bertemu lagi di Jannah. Al-Fatihah Johan Nawawi,” tulis Nora lagi.

Manakala pada satu entri lain ketika menziarah kvbur anak keduanya, allahy4rh4m Alif Johan, Nora turut mengucapkan selamat ulang tahun buat arw4h.

“Happy birthday yang ke 21 buat anakku Alif Johan. Hanya Doa yang mampu mama berikan. Maaf mama tak dapat civm dahi Alif lagi. Moga tenang disana bersama papa.

“In Shaa Allah kita akan bertemu lagi. Mama rindu Alif. Mama rindu Alif sebagai anak, teman borak, tengok wayang dan lain-lain. Miss you my BFF. Nanti kita jumpa lagi ye. Al-Fatihah,” tulis Nora.

Suami Nora, pencipta lagu terkenal Johan Nawawi men1ngg4l dunia pada 24 Mac 2017 manakala anak keduanya, Muhammad sy4kir Alif Johan men1ngg4l dunia pada 14 Disember tahun lagu.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Gempak

Apa komen anda?