Posting Terbaru Bonda Rozita Seakan Bagi Hint Aliff Syukri Yang ‘Buat Hal’?

Sebelum ni kecoh tentang konflik rumah tangga Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida yang dikatakan reatak menanti belah.

Pelbagai sp3kulasi timbul berhubung pasangan suami isteri itu.

Terbaru yang menguatkan lagi sp3kulasi berpis4h bila dikatakan ibu Aliff iaitu Bonda Rozita Ibrahim unfollow instagram menantunya.

Namun posting terbaru dimuatnaik Bonda Rozita menimbulkan persoalan dalam kalangan netizen bila mana dia memuatnaik gambar beserta quotes…

Jangan mar4h bini b3bel! Tak semua salah “sebab Allah suruh menjaga pandangan mata”.

Malah kalau dibaca caption posting tersebut juga seakan memberi ‘hint’ yang Aliff Syukri ada buat hal?

“Isteri mar4h x semua salah ada banyak betulnya ..lebih2 lagi bila diingatkn oleh isterinya untuk menjaga pandangan dr memandang wanita yg bukan mahramnya..!Sebab apabila “ suami naik marah bila bini tegvr tu …”

“Berhati2 lah sebab pada saat itu marah kamu itu bukan pd isteri..! tetapi mar4h kamu pada saat itu adalah terhadap Allah..!Kerana…apabila isteri telah meminta kamu sbg suaminya jgn melihat gambar ataupun video mana2 wanita di media sosial maka dia telah mengingatkn kamu supaya patuh pada perintah Allah iaitu didalam surah an-Nur ayat 30

“katakn lah kpd lelaki yg beriman agar mereka menjaga pandangannya dn memelihara kem4luannya yg demikian itu lebih suci..”

Posting tersebut baru sahaja dimuatnaik 8 jam yang lalu dan mendapat reaksi positif pengikutnya di instagram.

Betul ke ditujukan untuk anaknya? Wallahualam…

Apa kata anda? Dah baca, sila share dan komen yang baik baik ya. Terima kasih

Sumber: Lobak Merah via rimbabara

Apa komen anda?