“Adakah Saya J1j1k Sangat Di Mata Anda?” – Wani Comel

Wanita yang mengalami mas4lah ob3siti, Wani Comel bertindak membuat lap0ran polis selepas terdapat segelintir netizen yang melemp4rkan t0hmahan dan kec4man terhadap dirinya.

Menurut Wani atau nama sebenarnya, Nurul Airawani Nazira Ibrahim, dia berasa kesal dengan sikap individu yang suka meng4nggu kehidupannya sehinggakan mengaitkan arw4h ayahnya.

“Selesai laporan polis terhadap mereka yang tak henti-henti g4nggu hidup saya dan keluarga saya. Saya juga perlu kehidupan.

“Saya tak g4nggu sesiapa pun tapi kenapa semua di luar sana tak habis-habis g4nggu saya. Kec4m saya dan ahli keluarga saya hingga ke arw4h ayah saya.

“Dan ada yang samakan saya dengan muka pembunVh. Apa d0sa saya pada awak semua?

“Adakah saya tak berhak untuk hidup seperti mana orang lain? Kenapa masih tak sudah sudah memburvkkan saya h1na fiz1kal tvbuh badan saya. Adakah saya k3ji dan j1jik sangat di mata anda semua??” tulisnya di Instagram (IG).

Dalam pada itu, Wani mendedahkan identiti individu tidak berper1kemanusiaan itu sudah dapat dikenalpasti.Justeru, Wani berharap agar semua orang lebih berhati-hati selepas ini kerana negara mempunyai undang-undang.

“Pihak saya juga telah dapat mengesan siapa pemilik IG yang guna akaun p4lsu, details merka semua saya dah dapat.

“Saya harap pada semua berhati-hati dalam setiap penulisan. Negara kita ada undang-undang.

“Hari ini saya tervk dik3cam. Esok lusa siapa tahu apa yang jadi pada saya hari ini akan kena pada keluarga korang pula,” tulisnya lagi.

Sebelum ini, Wani memuat naik screenshot akaun Facebook (FB) milik @YahKola yang did4kwa telah menf1tnah dirinya.

“Kepada pemilik akaun FB, Yah Kola. Saya tak kenal awak ya tapi awak komen seolah kenal saya dan terus melemp4kan f1tnah ke atas saya.”Apa motif awak komen mcm tu pada saya? Jangan terlalu yakin dalam menulis komen tu. Pihak saya akan ambil tind4kan terhadap apa yang awak tulis.

“Beberapa nama pemilik akaun IG dan FB telah pihak saya kenal pasti. Pihak saya bukan bercakap kosong,saya akan teruskan tind4kan undang-undang,” tulis Wani di entri yang berbeza.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : GEMPAK

Apa komen anda?