Baru Je Aidil Buka Mulut Hal Nafkah Anak, Sekali Rita Rudaini Beri Ayat Yg Lagi Ped4s

Pemain bola sepak, Aidil Zafuan, hari ini mengeluarkan satu kenyataan ‘menegvr’ mulut sesetengah pihak yang mend4kwa dirinya tidak memberikan nafkah secukupnya kepada anak-anaknya bersama bekas isteri iaitu Rita Rudaini.

Susulan daripada itu, Rita Rudaini turut memuat naik satu posting di Instagram Storynya berhubung kenyataan yang dikeluarkan oleh Aidil.

Menurut Rita, dia mend4kwa tidak pernah bercakap pun mengenai isu tak bayar nafkah anak-anak. Tambahnya, selama ini semua orang tahu keputusan nafkah untuk umur anak setahun dan tiga tahun itu. Jelasnya lagi, itulah duit perbelanjaan susu dan pampers anak-anak.

Sekrang tahun berapa ye. Owh 2021. Tapi amaun yang sama. Dari dulu tiada dui baju raya, tiada baju raya, tiada duit lain-lain, tiada duit taska, tiada duit sekolah.

Ke tak tau anak dah sekolah mungkin. Duit bulan Disember 2019 terlepas pandang kot tak bagi. Tapi saya diamkan sajalah sebab berapa sangat la pun untuk anak-anak yang dah besar.

Rita turut mend4kwa amaun yang diberikan bekas suaminya itu masih sama meskipun sudah masuk tahun 2021.

Di samping itu, Rita turut mend4kwa dia tidak pernah menganggu bekas suaminya apatah lagi di saat anaknya dibuli. Rita turut did4kwa meluahkan perasaan terkejvut sebaik sahaja bekas suaminya memuat naik kenyataan tersebut.

Di akhir kenyataan, Rita turut mendakwa bahawa dia tidak mahu ‘claim’ LHDN namun, masa hendak mengisi borang tersebut sudah dinyatakan apa yang boleh.

Rita juga mend4kwa dia tidak bising selama empat tahun yang lepas.

Sumber: Rita Rudaini

Kredit: Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : 

Apa komen anda?