‘Macam Ada Baby Bump..’ – Nampak Lebih ‘Berisi’ Mira Filzah Ham!l?

Nama pelakon dan pengacara cantik, Mira Filzah sememangnya tidak asing lagi dalam industri seni tanah air. Memiliki keperibadian lemah lembut dan rupa paras yang manis menjadikan Mira Filzah antara pelakon yang digemari ramai.

Tetapi kali ini lain pula kisahnya apabila foto yang dikongsikan Mira di Instagram telah menjadi perhatian ramai.

Cantiknya Mira

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

Semalam, pelakon cantik jelita,, Mira Filzah telah memuatnaik beberapa foto di akaun Instagram miliknya. Perkongsian tersebut telah mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang memuji penampilan pelakon ini. Meskipun begitu, gambar yang dikongsikan oleh isteri kepada Wan Emir Astar ini telah mengundang pelbagai persoalan daripada para peminat.

Hal ini kerana, mereka mendkwa melihat tubvh badan Mira Filzah sudah semakin ber1si berbading sebelum ini. Malah tidak kurang juga ada yang menyentvh mengenai ‘baby bump’ pelakon ini yang dikatakan jelas kelihatan. Walaupun begitu, Mira telah memberi respon terhadap satu komen seakan menaf1kan perkara tersebut. Tetapi para peminat seakan tidak percaya sebaliknya mendoakan yang terbaik buat Mira Filzah.

‘Preggy eh..’

‘Kita doakan yang terbaik’

Sumber: Mira Filzah

Sumber: ohbulan

Mira Filzah Tak Rancang Bila Nak Ham1l, Serah Pada Rezeki

Sudah hampir empat bulan mendirikan rumah tangga bersama suaminya, Wan Emir Astar, pelakon Mira Filzah berkata dia tidak mempunyai sebarang perancangan untuk ham1l.

Bagaimanapun, Mira tidak menolak seandainya dikurniakan rezeki zuriat dan cahaya mata awal sejurus selepas berumah tangga. Namun, dia menyerahkan soal rezeki itu Allah.

“Tak ada apa-apa khabar baik pun lagi. Sejujurnya saya tak merancang pun dan cuma pada ketika ini, apa yang boleh kami katakan, berserah sahaja pada rezeki.

“Sekiranya ada rezeki untuk ham1l, saya pun tak menolak dan ikut sahaja apa yang sudah tertulis, InsyaAllah,” katanya.

Terdahulu, Mira dan Wan Emir yang juga anak kepada Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datin Mastura Mohd. Yazid diijabkabulkan pada 3 September lalu selepas hampir setahun berkenalan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Sumber: http://transformasi.pw/2021/02/09/ingttt-ngandunggg/

 

Apa komen anda?