Pernah Kec0h Did4kwa Cvrang Dengan Nissa Sabyan, Ayus & Isteri Rasmi Bercer4i

Pada sekitar Februari lalu, dunia hiburan Nusantara kec0h dengan khabar ‘percintaan’ vokalis kumpulan Sabyan, Nissa dengan salah seorang anggotanya, Ayus.

Hal yang membuat ‘percintaan’ mereka menjadi bu4h mulvt adalah Ayus merupakan suami kepada Ririe Fairus dan sudah mempunyai anak.

Kini selepas sebulan isu tersebut diperkatakan, Ayus atau nama sebenarnya Ahmad Fairuz dan isterinya, Ririe Fairus dilap0rkan rasmi bercer4i semalam.

Menerusi laporan media Indonesia, Ayus tidak menghadiri keputusan pros1ding percer4ian mereka.

Namun, Ririe yang hadir ke Mahkamah Agama Jakarta Utara sewaktu ditemui media mengatakan redha di atas percer4ian yang terjadi.

Sementelah dia sendiri yang meminta dicer4ikan pada Januari 2021 selepas sudah tidak lagi dapat men4han per4saan dengan kecur4ngan Ayus dan Nissa.

“Saya terima keputusan ini dengan sebaiknya,” kata Ririe.

Ririe juga memberitahu walaupun sudah bercer4i, Ayus bebas untuk bertemu dengan anak anak mereka.

Hubvngan svlit mereka pertama kali dib0ngkar oleh adik Ayus iaitu Fadhila Nova.

Dalam sebuah wawancara iaitu Rumpi No S3cret Trans TV, Fadhila mendedahkan abangnya dan Nissa sudah menjalin hubvngan sk4ndal sejak lebih dua tahun lalu.

Namun rahs1a ‘percintaan’ mereka terb0ngkar sejak Julai 2019 selepas Ayus terlupa mem4dam perbualan dalam pesanan di aplikasi chat bersama Nissa.

“Abang saya lupa mengh4pus chat mereka. Jadi sk4ndal mereka diketahui dari situ,” kata Fadhila seperti ditulis kebanyakan media Indonesia.

Setelah khabar kecur4ngannya menjadi tajuk utama media di Republik itu, Ayus membuat sebuah video permohonan maaf, sementara keluarga Nissa memb4ntah anak gadisnya mempunyai hubvngan sul1t dengan suami orang.

Kredit Foto: Tribunnews

Apa komen anda?