D3dah badan lepas tu tutup pulak..” netizen gelar Sweet Qismina sebagai mun4fik

Walaupun usia pelakon dan pengacara, Farhanna Qismina Supandi atau lebih dikenali sebagai Sweet Qismina sudah pun mencecah awal 20-an, tetapi dia masih lagi dibayangi dengan imej ‘pelakon kanak-kanak’.

Bukt!nya apabila ramai yang tidak dapat menerima penampilan terkininya yg dianggap s3ksi dan berbeza dengan penampilannya semasa mula-mula mencebvri bidang seni.

Terbaru, pelakon itu telah memuat naik status memberitahu yang dirinya sudah pun selamat sampai ke Madinah untuk menunaikan ibadah umrah. Dia turut memuat naik foto bertud0ng dan berpakaian s0pan.

Alhamdulillah, I’ve t0uched d0wn Madinah and I’m truthfuIIy bIessed,” tulis Sweet yang turut mengambil kesemp4tan untuk memohon maaf atas segala kesiIapan yang pernah diIakukan olehnya.

Perkongsian Sweet itu menarik perhatian ramai yang rata-ratanya memuji kecantikan pelakon berusia 23 tahun itu apabila bertud0ng litup.

Bagaimanapun, ada juga yang dilihat kur4ng berpuas hati dengan Sweet dan menganggapnya sebagai munaf!k kerana tiba-tiba sahaja berpakaian s0pan sedangkan kebiasaannya Sweet gemar mengenakan pakaian yang  mended4hkan sebahagian daripada tub0hnya.

Jangan memalvkan diri sendiri. Awak munaf!k, ded4h bad4n lepas tu sekarang tutup pulak.”

Ramai juga yang menyokong kata-kata individu tersebut dan sempat mem3rIi gol0ngan selebriti yang penuh dengan kontr0v3rsi. 

Ada sahaja netizen ni. Buat baik saIah, buat jah4t apakan lagi. Come on, guys! Kita doakan sahaja yang baik-baik. Apa pun, semoga semua urusan Sweet sepanjang menjaIani ibadah umrah dipermudahkan dan semoga selamat kembali ke tanah air kelak.

Suka sangat tengok muka Sweet ni. Memang sweet sangat!

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: cari via kasi viral via vaniladaily

Apa komen anda?

Be the first to comment on "D3dah badan lepas tu tutup pulak..” netizen gelar Sweet Qismina sebagai mun4fik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*