Gara-gara Letak Caption”Adakah Anak Aku Terkena Coronav1rus”,Datuk Alif Syukri Dikec4m Netizen ,Ambil Kesempatan Anak tengah Sak1t

Dato’ Aliff Syukri sering kali menjadi m4ngsa kec4man netizen gara-gara sikapnya yang sering menc3tuskan kontr0versi. Baru-baru ini anaknya Qadejah ataupun Cess telah dimasukkan ke hospitaI kerana mengaIami j4ngkitan kum4n pada usus.

Akibat daripada itu, Cess mengalami munt4h-munt4h dan juga cirit birit. Seperti biasa, Dato’ Aliff gemar berkongsi segala aktiviti atau apa sahaja yang berlaku untuk tatapan para peminat dan juga dimuat naik ke dalam Youtube Channel miliknya.

Namun caption yang dibuat untuk video berkenaan anaknya yang s4kit mengundang rasa tidak senang dikalangan peminatnya.

“Tangisan Cess.” Adakah anak aku terkena Cor0nav1rus?

Tajuk yang dibuat oleh Dato’ seolah-olah beliau tidak sens1tif dengan isu yang tengah melanda dunia sekarang. Ia bukanlah satu perkara yang boleh dibuat main-main dan pihak berkuasa juga telah menegaskan agar pihak luar tidak menggunakan atau menyebarkan berita tentang Cor0nav1rus sesuka hati.

i yang menegur Dato’ dan meninggaIkan komen supaya Dato’ Aliff mem4dam tajuk yang ditulis.

Kalau nk view ramai pun mohon sngt dato jgn lah letak caption mcm tu.. Kalau betul2 anak dato kena mcm tu mcm mana.. Perkataan pun salah satu doa.. Semoga qadeeja cepat sembuh.

Alahai seorang ayah letak tajuk mcm tu, s3dih nyee

Hye… Saya yang ke 47 dislike video ni.. Sbb tajuk video agak meIampau bagi saya walaupun just olok²

Kalini saya taknak komen untuk menang giveaway sebab saya rasa dato dah melebih. kalau boleh janganlah letak caption yg macam tu. dato taktahu ke yg k3s tu s3rius. tak boleh bawak main. lagi satu, kata kata tu satu doa. dato doakan anak dato dapat cor0nav1rus ke? saya minta maaf kalau ayat saya menyinggung perasaan

Apa-apa pun kami mendokan anak Dato’, Cess kembali pulih seperti sediakala. Dan harap Dato’ Aliff juga dapat lebih berhati-hati bila menggunakan sesuatu tajuk agar tidak mengundang kontr0versi dan kec4man netizen

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: hits via soya lemon

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Gara-gara Letak Caption”Adakah Anak Aku Terkena Coronav1rus”,Datuk Alif Syukri Dikec4m Netizen ,Ambil Kesempatan Anak tengah Sak1t"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*