[VIDEO] Ziarah pus4ra sahabat, Fad Bocey mahu jaga anak Abam

Selepas hampir dua hari pelawak terkenal Syed Umar Mokhtar bin Syed Mohd Redzuan atau Abam men!nggal dunia, akhirnya sahabat baiknya iaitu Fad B0cey berpeluang menzi@rahi pusara allahy4rham.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aku tak kuat bile sampai rumah kau bam😔😔 @acheykintangkintung @aliputeh89

A post shared by FAD & SYAHEERA (@fadbocey) on

Sebelum ini Fad dilaporkan begitu terkil4n kerana berada jauh di Jepun ketika Abam dikebvmikan pada petang Isnin. Dia yang tidak senang duduk di negara matahari terbit itu sentiasa menit!skan air mata kerana amat ralat dengan ketiadaannya disamping Achey menghadapi uji4n kehil4ngan sahabat tersayang.

Pulang sahaja dari Jepun, Fad telah disambut Achey dengan lin@ngan air mata sambil mereka memegang baju Abam. Mereka juga terus menuju ke kediaman Abam bagi bertemu keluarga allahy4rham.

Petang tadi, selepas pulang berehat di rumah, Fad dan keluarga sekali lagi menziarahi keluarga Abam dan pergi ke tanah perkub0ran bagi melihat pus@ra Abam buat kali pertama.

Menerusi IG story isteri Fad, Syaheera Rahman, mereka dilihat sedang berada di rumah Abam dan berjumpa dengan anak allahy4rham

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ddy jaga hamzah ye nak,anak ddy 4 org sekarang😊😘 #kitabaikramaisayang #syeduthmanhamzah

A post shared by FAD & SYAHEERA (@fadbocey) on

Fad juga sempat menambah bahawa dia akan menjaga anak Abam seperti anaknya sendiri sambil memuat naik gambar bersama Hamzah di Instagram miliknya.

Menerusi kapsyennya, dia sekarang mempunyai 4 orang anak termasuklah anak kepada allahy4rham.

Syed Uthman Hamzah baru sahaja berumur 8 bulan ketika bapanya men!nggal dunia Isnin lalu. Dia yang belum mengerti apa-apa terlihat manja dengan sesiapa sahaja yang mendak@pnya.

Sebelum ini, Fad dan keluarga berada di Jepun semasa menerima perkhabaran Abam men!nggal dunia. Oleh seb@b itu, dia agak terk!lankerana tidak dapat bersama yang lain mengebvmikan sahabat akrabnya pada petang isnin.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Syaheeraarahman, Fad Bocey  Via OMM 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Ziarah pus4ra sahabat, Fad Bocey mahu jaga anak Abam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*