“Mak Dia Jangan Lupa Kak…” – Kapsyen Ditulis Isteri Fad Jadi Pertik4ian Netizen

Isteri kepada pelawak dan pengacara Fad Bocey, Syaheera Rahman, pada Khamis telah memuat naik foto anak kepada Allahy4rham Abam, Hamzah bersama anggota Bocey.

Syaheera pada ruangan kapsyen telah menulis mereka inilah yang tinggal sebagai ahli keluarga Bocey.

“Sayang Hamzah kami, sekarang ahli keluarga Bocey yang tinggal. Mommy, daddy, Zayan, Hayan, Aminah, ayah, mama, Tiara dengan Ibu.

“Tapi ayah Hamzah tetap bersama kita,” tulisnya yang kemudiannya menjadi pertik4ian pengikut di Instagram (IG).

Gara-g4ra bimb4ng salah faham berlarutan, Syaheera kemudiannya menyunting semula ruangan kapsyen pada posting tersebut.

Perkara tersebut telah dikongsi Syaheera di ruangan IG Story.

“Dah ini jadi isu. Takkanlah dalam setiap kapsyen saya nak kena letak kurungan? Sepatutnya benda macam ni tak perlu dipersoalkan pun,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Haritu ddy cakap abam tak reply pun ddy wish dia .pastu ddy ckp takpeee aku nk tgok birthday aku dia wish tk 13 hb ni .daddy ,abam takkan wish dah ddy .takkan sama mcm tahun2 lepas .takkan ada dh muka ddy dkt ig abam .dia tgh rehat . . Khas utk daddy ,kenangan kita selalu buli dia ,terkejut kan dia dan mcm2 la .itu hanya kita dan dia sahaja tau .keluarga bocey terlalu banyak kenangan yg tk mungkin kami lupa .memang org akan cakap skrg baru nak ingat ke ?no bukan sbb skrg bru ingat tapi skrg la masanya kami nak kongsi betapa banyaknya kenangan kami . . Daddy kita doakan dia .kita teruskan bawak nama bocey sebab kita tau mcm mna susahnya kita bersama arwah utk naikkan nama bocey .raikan lah tahun ni dengan kenangan yg ada dalam simpanan album sy .mommy doakan daddy dimurahkan rezeki ,dikurniakan kesihatan yg sihat dan bahagia dunia akhirat .mommy tak mintak banyak ,mommy nak daddy kuat balik .arwah tau kita jauh daddy sebab tu daddy tk dpt tengok dan sentuh buat kali terakhir .satu masa pasti kita akan bertemu .again ,happy birthday suami tersayang .moga Allah kurniakan kekuatan buatmu .sama2 kita doakan buat arwah❤️

A post shared by Syaheera❤️Fadzlie (@syaheeraarahman) on

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mak Dia Jangan Lupa Kak…” – Kapsyen Ditulis Isteri Fad Jadi Pertik4ian Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*