“Abang Jangan S3dih…,”- Seb4k! Terima Sepucuk Surat Dari 3 Sekawan, Isi Kandungannya Buat Achey Terharu

Dikelilingi sahabat yang memahami dan sentiasa memberi sokongan dikala sedang bers3dih, Achey Bocey baru-baru ini turut menerima sepucuk surat daripada kanak-kanak.

Menerusi isi kandungan surat yang diletakannya di dalam peti surat di kediaman Achey, difahamkan kanak-kanak tersebut yang dikenali sebagai Azalea, Alisha dan Adam menulis kata-kata semangat buat Achey dan Fad di atas pem3rgian sahabat mereka, Abam. 

“Assalamualaikum abang Achey, kami peminat abang Achey. Abang jangan sed1h tau semenjak arw4h Abam men1nggal dunia. Kita sama-sama doakan arw4h Abam agar tenang disana.

“Hanya kenangan yang boleh menggembirakan abang Achey dan abang Fad. Semoga amalan arw4h di dunia ini diterima Allah dan semoga arw4h Abam ditempatkan dikalangan orang beriman,” baca Achey dengan nada terharu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Kongsi Achey, dia amat berterima kasih kepada kanak-kanak berkenaan sanggup mengirim surat kepadanya kerana memahami situasinya yang masih dibelengu kesed1han diatas pem3rgian sahabatnya, Abam pada 10 Februari lalu. 

“Budak-budak pun faham, terima kasih hantar surat hingga pos ke rumah. Cantik tersusun ayat kalian,” kata Achey. 

 Sehingga kini, video tersebut telah mendapat lebih 200,000 tontonan dan ratusan komen.

 

 Video : Instagram Achey

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

sumber: MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Abang Jangan S3dih…,”- Seb4k! Terima Sepucuk Surat Dari 3 Sekawan, Isi Kandungannya Buat Achey Terharu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*