Selesai 2 K0nsert, BCL Kembali ‘Temui’ Ashraf Di Pusara Dengan Taburan Bunga

Pemerg1an pelakon terkenal Malaysia-Indonesia, Ashraf Sinclair sememangnya menjadi satu episod duk4 yang mendalam buat isterinya, Bunga Citra Lestari (BCL).

Namun begitu, BCL yang juga seorang penyanyi terkenal Indonesia tetap kuat meneruskan kehidupannya apabila tampil buat pertama kali di Friday Fusion di SQ Dome, Indonesia.

Walaupun persembahan tersebut dipenuhi dengan deraian air mata, BCL telah disokong kuat oleh teman-teman artis dan juga penonton yang melihat kecekalan hati seorang wanita itu.

Pada hari berikutnya pula, BCL turut tampil di konsert Ronan Keating iaitu penyanyi popular Hollywood di Pullman Jakarta Centre Park.

Namun begitu, selepas selesai menjayakan dua konsert besar, Bunga Citra Lestari telah kembali menzirahi pvsara suaminya di San Diego Hills.

Menerusi Instagram kenalannya, BCL dilihat sugvl dan masih menenung pus4ra Ashraf disamping anaknya Noah setia menemani ibunya disisi.

Dalam perkongsian tersebut, rata-rata peminatnya telah menitipkan pesanan agar BCL dan anaknya, NOah Sinclair terus kuat dan bersabar dengan ujian kehil4ngan orang paling disayangi mereka.

Semoga jen4zah Ashraf Sinclair ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

 Sumber : emmymuclis

 Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : KL PRESS

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selesai 2 K0nsert, BCL Kembali ‘Temui’ Ashraf Di Pusara Dengan Taburan Bunga"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*