“Tak Sangka Keturunan Aku Ada Yang Pandai,” – Anak Michael Ang Raih 9A SPM, Fikir Panjang Untuk Kngsi Bimbang Dikata Menunjuk

Penerbit dan pengarah, Michael Ang ada berkongsi keputusan cemerlang Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang diperolehi ‘anaknya’, Ryan Ang sebagaimana nama yang tertera pada slip keputusan yang dikongsikannya di Instagram.

Sambil mengucapkan tahniah atas kejayaan itu, Michael, 44, turut mendoakan agar impian Ryan untuk bergelar doktor akan tercapai.

“Salam semua. Congrats to anak ku! Tak sangka otak kau pandai. Tak sangka keturunan aku ada yg Pandai belajar ingatkan Pandai shopping aje.

“May your dream to a be Doctor do come thru! Sorry Sebab baru post hari ni berpikir panjang and lama baru decided to post sbb t4kut org Cakap kita menunjuk!

“All I can say pergi m4mpus yg pikir aku nak menunjuk! Luv u!,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Salam semua. Congrats to anak ku! Tak sangka otak kau pandai. Tak sangka keturunan aku ada yg Pandai belajar ingatkan Pandai shopping aje. May your dream to a be Doctor do come thru! Sorry Sebab baru post hari ni berpikir panjang and lama baru decided to post sbb takut org Cakap kita menunjuk! All I can say pergi mampus yg pikir aku nak menunjuk! Luv u!

A post shared by Michael Ang (@michaelang38) on

Serentak dengan entri yang dikongsikan, pengarah drama rantaian, Suri Hati Mr Pilot itu juga turut menerima reaksi bercampur-campur di kalangan netizen.

Ada yang mengucapkan tahniah dan ada juga yang turut bertanya mengenai gerangan ‘anak’ yang dimaksudkan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apapun, tahniah buat semua calon SPM tahun lalu yang sudah pun mendapat keputusan masing-masing pada Khamis lalu.

Foto: Instagram Michael Ang

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak Sangka Keturunan Aku Ada Yang Pandai,” – Anak Michael Ang Raih 9A SPM, Fikir Panjang Untuk Kngsi Bimbang Dikata Menunjuk"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*