“Ser4mnya Saya Tengok Awak Makan” – Netizen ‘Ser1au’ Tengok Ardell Aryana Nikmati Nanas Ketika Sarat Hamil

Pelakon Ardell Aryana, 30, kini sedang ham1l zuriat pertama hasil perkahwinannya dengan aktor Nadzmi Adhwa, 28.

Menerusi kemas kini terbaru laman Instagram Ardell, pemilik nama Nurul Hidayah Mohd Amin itu berkongsi video dia menikmati buah nanas.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuma buat potongan seni sikit , 3 bahan ini sahaja boleh buat korang “Ngencesss” 🤤 Uuuuuiiihh!!! Tengok resepi makan pineapple🍍 ni. Full video boleh click je link YouTube di profile saya , inshaallah tak menyesal ✌🏻😌 . Khas buat Followers 1.2M yang tengah keboringan , boleh add on dalam menu “ Tempoh berkurung “ korang . Selamat mencuba 👋🏻😘 #stayathome and try this 🤭 Mudah, Sedap, Menyegarkan, ikut cara yang betul kat ok . #alhamdulillah pasni habis nenas di kebun 🤣 . Oh jangan lupa 11:30 sebentar lagi kat tv3 tengok sy memasak ok 🤭dalam rancangan #masakapatu . Boleh tengok ikan siakap sy putus ekor 😝.

A post shared by نور الهداية (@ardellaryana) on

“Cuma buat potongan seni sikit, tiga bahan ini sahaja boleh buat korang “Ngencesss”.

“Uuuuuiiihh!!! Tengok resepi makan pineapple ni. Full video boleh click je link YouTube di profile saya, Insya-Allah tak menyesal.

“Khas buat followers 1.2M yang tengah keboringan, boleh add on dalam menu “Tempoh berkurung” korang. Selamat mencuba. #stayathome and try this.

“Mudah, sedap, menyegarkan, ikut cara yang betul kat ok. #Alhamdulillah lepas ni habis nenas di kebun,” tulis Ardell.

Di ruangan komen, terdapat segelintir netizen meluahkan kebimbangan melihat video Ardell dan menyifatkan buah nanas ‘taj4m’ untuk kandungan.

Namun begitu, Ardell menjawab pertanyaan netizen dengan baik dan menjelaskan dia sudah mendapatkan nasihat doktor.

Adhwa juga turut meninggalkan komen di entri terbabit.

“Sedapnya, jangan risau doktor kata boleh,” tulisnya.

Terdahulu, Adhwa dan Ardell selamat mendirikan rumah tangga pada 1 September 2019 dalam satu majlis sederhana yang diadakan di Seri Kembangan.

Saksikan drama yang pernah dilakonkan oleh Ardell dan Adhwa di Astro pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ser4mnya Saya Tengok Awak Makan” – Netizen ‘Ser1au’ Tengok Ardell Aryana Nikmati Nanas Ketika Sarat Hamil"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*