Ernie Zakri ‘Jadi’ Budak Kecil Bikin Ramai Geram!

Penyanyi kecil-kecil cili padi bernama Ernie Zakri ini sememangnya diakui memiliki vokal yang cukup mantap. Kehadirannya di pentas ketika membuat persembahan membuatkan ramai terhibur dengan paduan suaranya yang sememangnya padu.

Biarpun begitu, baru-baru ini Ernie Zakri berkongsikan satu video yang memaparkan dirinya menjadi budak kecil. Aik macam mana pula boleh begitu? Mungkin dia menggunakan filter. Maklum sahajalah zaman teknologi serba moden kini, tiada apa yang mustahil.

Video yang dikongsikan oleh penyanyi ini menunjukkan dirinya yang menjadi budak kecil sedang belajar bercakap menyebut perkataan ‘popsicles’. Berikut adalah video yang dikongsikan oleh Ernie Zakri jadi budak kecil yang dimuatnaik di Instagram miliknya:

Alahai, comel! Biarpun video tersebut nampak ringkas namun ia telah meraih lebih 100 ribu tontonan dan  lebih 28 ribu likes tau! Nampak menjadi lakonan Ernie Zakri ini. Manakan tidak siap dengan mimik muka pun dia buat menjadikan video ini nampak seperti real! Tak sangka ada bakat berlakon juga insan seni  bernama Ernie Zakri ini

Rata-rata netizen dan rakan selebriti meningg4lkan reaksi mereka yang ‘ger4m’ dengan kecomelan Ernie Zakri jadi budak kecil dalam video ini di ruangan komen seperti berikut:

“Alahai comelnyeee. Sejak da berhijab ni lagi terserlah kecomelan dan kemanisan Nini”

“Sumpah comel..Adik jangan keluar rumah sorang2 tau…Nanti kena culik nanti comel sangat ni…”

“Comeeeeiii eiiiii ger4m”

Sumber: Instagram Ernie Zakri

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ernie Zakri ‘Jadi’ Budak Kecil Bikin Ramai Geram!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*