Video Tarian Tiktok Dikec4m Netizen, Ini Penjelasan Padu Dari Wani Kayrie

Ada netizen tak senang hati apabila menonton video tarian Wani di Instagram.

GARA-GARA memuat naik video tarian TikTok di Instagram, penyanyi Wani Kayrie menerima pelbagai komen negat1f daripada netizen.

Menurut Wani, dia kes4l apabila ada individu yang bukan pengikutnya melemparkan kata-kata kes4t dan menjatuhkan hukum sewenang-wenangnya atas tindakannya itu.

“Sejujurnya saya kesal apabila berkongsi video menari dan tiba-tiba muncul komen-komen hinaan dan negat1f daripada mereka yang tak pernah follow dan baru kenal saya.

“Padahal sebelum ini pun memang saya minat menari dan pernah masuk program Dansa Dan Sing… tapi mereka ni mungkin tak pernah tahu tentang minat saya dan terus hent4m saya hanya kerana video yang baru mereka tengok itu.

“Lagipun video itu hanya suka-suka sahaja, bukan nak g0da orang dan saya muat naik di Instagram sebab nak promosi jenama kasut yang dipakai,” katanya kepada mStar.

Wani minat menari dan sering berkongsi video tarian di laman sosial.

Sebelum itu, menerusi Instastory, penyanyi lagu Magika ini berkongsi luahan rasa kec3wa dengan sikap segelintir individu yang gemar menghent4m tanpa memikirkan hati dan perasaan orang lain.

Enggan isu ini mengganggu emosinya, Wani berkata dia memilih untuk mengabaikan sebarang bentuk komen negat1f yang ditinggalkan oleh netizen.

Malah, jika keterlalu4n, dia bertindak mem4dam dan menyek4t akaun pengguna tersebut.

Luahan hatinya di Instastory adalah bersifat umum untuk semua pengikut dan pengguna laman sosial.

“Saya terima komen mereka itu sebagai tegvran dan ingatan tapi janganlah dengan ayat-ayat negat1f yang boleh mengg0res hati orang lain.

“Kalau selepas ini ada komen yang terlalu melampau saya pad4m sahajalah! Saya tak nak ruangan media sosial itu dipenuhi dengan benda negat1f dan kebenc1an.

“Saya sedar benda ini bukan jadi pada saya sahaja, malah ramai selebriti lain turut menerima nasib sama… jadilah pengguna media sosial yang matang dan positif,” ujarnya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Video Tarian Tiktok Dikec4m Netizen, Ini Penjelasan Padu Dari Wani Kayrie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*