“Ayah Kandung Azrene Masih Lagi Hidup” – Fazley Yaakob Ded4h Perkara Sebenar

Penyanyi dan cef selebriti, Datuk Fazley Yaakob mendedahkan bahawa dia sekeluarga menerima banyak ucapan takzi4h susulan berita kemat1an pembaca berita, arwh Farit Ismeth Emir.

Menurut Fazley, situasi itu terjadi apabila ramai yang beranggapan bahawa arwh merupakan bapa kandung isterinya, Datin Azrene Ahmad.

“Pertama sekali, salam takziah buat keluarga Allahy4rham Farit Ismeth Emir. Doa kami agar r0hnya ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

“Perlu juga saya perbetulkan tanggapan ramai orang yang turut menyampaikan ucapan takziah buat saya dan isteri saya @azrene_ahmad, kerana menyangkakan bahawa arwh adalah ayah kandung beliau. Mereka bukan bersaudara. Terlalu banyak ucapan takziah yang hadir di dalam WhatsApp kami sekeluarga,” katanya menerusi satu entri yang dimuat naik di Instagram

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pertama sekali, salam takziah buat keluarga Allahyarham Farid Ismeth Amir. Doa kami agar rohnya ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Perlu juga saya perbetulkan tanggapan ramai orang yang turut menyampaikan ucapan takziah buat saya dan isteri saya @azrene_ahmad , kerana menyangkakan bahawa arwah adalah ayah kandung beliau. Mereka bukan bersaudara. Terlalu banyak ucapan takziah yang hadir di dalam whatsapp kami sekeluarga. Sebetulnya, ayah kandung Azrene masih lagi hidup dan sihat, dan namanya ialah Abdul Aziz Nong Chik. Yakni, wali yang menikahkan saya dan Azrene 14 tahun yang lalu. Saya mohon maaf buat keluarga arwah sekiranya post ini mengganggu emosi kalian semua. Niat saya hanya ini memperbetulkan kekeliruan yang berlaku #Alfatehah buat arwah dan takziah buat keluarganya. Buat sahabat saya @officialdjfuzz semoga kekal tabah menghadapi dugaan ini.

A post shared by Dato’ Fazley Yaakob (@fazleyyaakob) on

Menurut Fazley lagi, bapa mentuanya, Abdul Aziz Nong Chik sebenarnya masih lagi hidup.

Bahkan, dalam posting tersebut, Fazley turut berkongsi kepada umum gambar Azrene bersama bapa kandungnya.

“Sebetulnya, ayah kandung Azrene masih lagi hidup dan sihat, dan namanya ialah Abdul Aziz Nong Chik. Yakni, wali yang menikahkan saya dan Azrene 14 tahun yang lalu

“Saya mohon maaf buat keluarga arwh sekiranya post ini mengganggu emosi kalian semua. Niat saya hanya ini memperbetulkan kekel1ruan yang berlaku al-Fatihah buat arwh dan takziah buat keluarganya. Buat sahabat saya @officialdjfuzz semoga kekal tabah menghadapi dug4an ini,” jelasnya.

Semalam, pembaca berita veteran RTM, Farit Ismeth Emir yang juga merupakan bapa kepada rapper DJ Fuzz meningg4l dunia pada usia 66 tahun.

Apapun, pastikan anda selalu mencuci tangan, pakai topeng muka, gunakan ‘sanitizer’, kurangkan aktiviti di luar rumah serta lakukan semua perkara yang boleh menceg4h COV1D-19!

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ayah Kandung Azrene Masih Lagi Hidup” – Fazley Yaakob Ded4h Perkara Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*