Kucaimars Ditudvh ‘k4ki perempuan’ – Kucaimars Buka Mulut Perjelas Keadaan Sebenar

Seorang pengguna laman Twitter mendedahkan perangai burvk Kucaimars.

TUDVHAN seorang pengguna laman Twitter mengenai mengatakan Kucaimars seorang ‘k4ki perempuan’ tidak memberi kesan kepada penyanyi tersebut.

Menurut Kucaimars atau nama sebenarnya Amirul Husyairi Nani, 23, dia menyedari dakw4an tersebut menjadi tul4r di laman sosial namun memilih untuk tidak mengambil perkara itu secara ser1us.

Malah, penyanyi lagu Khayalan ini enggan mengambil sebarang tind4kan dan mahu membiarkan sahaja perkara itu menjadi bualan netizen.

Paparan skrin perbualan yang mend4kwa Kucaimars suka permai1nkan wanita.

“Sebenarnya saya jarang lihat Twitter tapi saya sedar mengenai dakw4an tersebut selepas ramai peminat yang tag saya di status itu. Dah nak masuk bulan Ramadan pun, ada orang buat macam itu.

“Sejujurnya semua dakw4an tersebut adalah tidak benar. Kalau betul, sudah tentu saya akan melawan semula. Tapi memandangkan ia hanya rekaan, saya malas nak layan.

“Lagipun orang yang mendedahkan perkara itu menggunakan akaun p4lsu. Saya jenis yang tak kisah sangat bab ini dan mahu biarkan saja tanpa sebarang tind4kan,” kata Kucaimars kepada mStar.

 

Apa yang did4kwa itu pun tanpa ada bukti dan memang individu tersebut sengaja nak reka cerita.

KUCAIMARS

PENYANYI

Kucaimars diminta mengulas mengenai paparan skrin perbualan antara dua pihak dan salah seorang individu tersebut mend4kwa kawan perempuannya pernah mangsa Kucaimars.

Menerusi perbualan tersebut, individu itu mahu mendedahkan perangai burvk Kucaimars yang gemar mempermainkan wanita dan meninggalkan mereka selepas memberiakan janji manis.

Dalam pada itu, bekas peserta program Big Stage musim pertama ini memberitahu biarpun tudvhan tersebut dilihat neg4tif namun dia mahu mengambil perkara itu secara positif.

Kucaimars ambil dakw4an tersebut secara positif.

“Apa yang didakwa itu pun tanpa ada bukti dan memang individu tersebut sengaja nak reka cerita. Benda ini pertama kali terjadi dan saya anggap ia asam garam dalam industri hiburan.

“Walaupun ia sesuatu yang agak negatif tapi saya ambil secara positif sahaja. Mungkin individu tersebut mahukan perhatian dan dalam pada masa yang sama dia beri perhatian itu kepada saya.

“Sekurang-kurangnya dia memberi peluang untuk orang mengenali saya. Kepada orang yang reka dan sebarkan cerita itu, semoga dia berjaya dalam hidupnya,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kucaimars Ditudvh ‘k4ki perempuan’ – Kucaimars Buka Mulut Perjelas Keadaan Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*