Drama Shiela Rusly Dihentam Netizen Kerana Editing Macam Budak Sekolah, Ini Reaksi Padu Sheila

kerja seni yang dipertontonkan kepada orang ramai tidak akan terlepas kepada komen sama ada negati1f atau pun positif. Drama terbitan Shiela Rusly dan suami, Bukan Gadis Biasa menjadi bualan apabila ada babak dalam drama itu dikatakan kurang memuaskan dari segi kualitinya.

Pengguna Twitter Afiq Rahem memuatnaik sebahagian babak dalam drama itu yang dikatakan disunting seperti budak-budak sekolah. Babak itu menunjukkan Jo (lakonan Ayda Jebat) di dalam teksi menuju ke satu lokasi untuk menyelamatkan kawannya yang diganggu penyang4k.

Ketika bergelvt melaw4n 2 penyang4k itu, Rayyan (Remy Ishak) secara tiba-tiba muncul menjadi hero menyelamatkan kedua-dua mereka.

Tweet berkenaan meraihh lebih 6 ribu perkongsian dan hampir 10 ribu likes daripada pengguna Twitter yang rata-rata bersetuju dengan kenyataan terbabit.

Shiela kemudiannya memuatnaik pos Twitter berkenaan dan menghent4m cara komen dilakukan ke atas karyanya. Dia yang turut berlakon dalam drama itu turut mengingatkan kepada lelaki terbabit untuk mengawasi kata-katanya.

Menurut Shiela di ruangan komen, apa yang dilihat di kaca TV itulah yang terbaik mampu pihak produksi lakukan kerana terg4nggu dengan perintah kawalan pergerakan. Dia turut menegaskan ada sesetengah masalah sepanjang proses suntingan tidak boleh dikongsikan dengan penonton.

Walaubagaimanapun, Shiela dilihat memadamkan pos di Instagramnya tanpa dapat diketahui punca sebenarnya.

Sumber: Shiela Rusly, Afiq Rahem

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Drama Shiela Rusly Dihentam Netizen Kerana Editing Macam Budak Sekolah, Ini Reaksi Padu Sheila"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*