“Isteri Tidak Dibenarkan Bers4lin Dalam Bilik Bers4lin….,” – Tahniah! Josiah Hogan Timang Anak Perempuan

Tahniah diucapkan buat Josiah Hogan dan isteri, NurulHidayu Mohamed Nordin yang telah selamat menimang cahaya mata keempat mereka pada Selasa.

Bayi perempuan itu dilahirkan dengan berat 2.6 kilogram, kira-kira jam 1.37 pagi di Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan, Pahang.

Memetik Harian Metro, pelakon dan model berusia 34 tahun itu menzahirkan rasa syukur memandangkan kelahiran dipermudahkan.

Dia bagaimana pun tidak menafikan wujud rasa sedikit bimbang apabila isterinya meng4lami kes4kitan yang lebih untuk pr0ses kel4hiran kali ini.

“Kelahiran kali ini sedikit berbeza disebabkan isteri tidak dibenarkan bers4lin dalam bilik bersalin. Ini disebabkan untuk mengelakkan daripada ris1ko jangk1tan Cov1d-19.

“Saya juga agak risau memandangkan isteri mengalami kes4kitan yang lebih sedikit berbanding bers4lin sebelum ini. Jadi, hari-hari saya pantau keadaan dia untuk melihat perkembangannya,” katanya seperti yang dipetik.

Pelakon Degup Cinta itu berkata, buat masa ini mereka belum memutuskan nama untuk bayi perempuan terbabit.

“Isteri saya baru dibenarkan keluar dari hospital. Kami masih dalam perbincangan untuk memberi nama kepada ahli baru dalam keluarga kami ini,” kata pelakon Mimpi Sabrina ini lagi.

Terdahulu, berita gembira tersebut turut dikongsikan bintang berkenaan menerusi posting terkininya di Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum Alhamdulilla my 4th child or 3rd baby girl was born 0137hrs this morning at HTAA. I will love to thank those who prayed for my wife’s labour process. May Allah bless us all during this Covid-19. There’sno word that I can put in to thank my wife for risking her life for the 3rd time for this #actor #actorslife #babygirl #born #htaa #kuantan #birth

A post shared by Josiah Hogan (@josiahhogan) on

Josiah dan NurulHidayu mendirikan rumah tangga pada Mei 2013 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Ireleen Padilla Hogan, 6, dan Irsa Padilla Hogan, 4.

Ia perkahwinan kedua pelakon terbabit. Menerusi perkahwinan pertamanya, dia dikurniakan anak lelaki iaitu Irvine Padilla Hogan yang kini berusia 14 tahun.

Sumber/Foto: Harian Metro/Instagram Josiah Hogan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

sumber: MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Isteri Tidak Dibenarkan Bers4lin Dalam Bilik Bers4lin….,” – Tahniah! Josiah Hogan Timang Anak Perempuan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*