Selepas kes dipasar, rupanya sambung pula mengamvk depan balai

Di saat umat Islam bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri, kita dikejukan lagi dengan kes pemandu mabvk yang membuat rempvhan ke atas orang awam di pasar

Tidak cukup dengan itu, tul4r pula satu lagi video yang di d4kwa berlaku di depan balai

Lagi video trak pikap mengamvk di Bukit Sentosa. Kali ini trak itu merempuh sebuah lagi trak pikap sebelum masuk ke balai polis.

Punca lelaki ini mengamvk ada kaitan dgn cermin sisi kereta dia

KUALA LUMPUR: Cermin sisi kereta diketuk menjadi pvnca seorang pemandu pacuan empat roda mengamvk dan merempvh orang awam serta gerai di kawasan tapak peniaga di Bukit Sentosa, dekat Hulu Selangor, semalam.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Arsad Kamarudin, berkata ia selepas suspek yang disyaki mabvk itu tidak berpuas hati terhadap tindakan seorang lelaki mengetuk cermin keretanya ketika dia membunyikan hon untuk melepasi jalan sesak berhampiran Jalan Besar Bukit Sentosa.

Jumlah mgsa yang c3dera

“Dalam kejadian pada jam 6.35 petang, lima individu termasuk seorang wanita turut dilaporkan c3dera akibat dirempvh kereta suspek.

“Kesemua mngsa berusia antara 40 hingga 50 tahun itu dikatakan berada dalam keadaan stabil,” katanya dalam kenyataan, malam tadi.

Arsad berkata, pihaknya menerima lima laporan daripada orang awam yang terkesan dengan insi1den itu.

“Setakat ini, kita kenal pasti dua kereta, dua motosikal dan dua khemah di tapak perniagaan r0sak kerana dil4nggar kereta suspek.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 307 Kanun Kes3ksaan, Seksyen 90 Akta Polis 1967 dan Seksyen 42(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987,” katanya.

Terdahulu, polis dilaporkan men4han suspek bagi membantu siasatan kes berkenaan.

Beberapa klip video insiden berkenaan tular di media sosial antaranya memaparkan beberapa anggota Jabatan Sukarelawan Malaysia (RELA) dan orang awam membaling kayu dan objek k3ras ke arah kereta itu yang dipandu secara melvlu.

Rata-rata netizan meng3cam tindakan tidak bertangjunjawab lelaki tersebut dan menggesa pihak berkuasa untuk mengambil t1ndakan t3gas ke atas pelaku

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MB

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selepas kes dipasar, rupanya sambung pula mengamvk depan balai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*