[VIDEO] Emma Maembong Cvri2 Cukur Jambang Suaminya, Sekali Bateri Habis Buat Keadaan Bertambah Pan1k

Sedia maklum, pelakon jelita Emma Maembong sah bergelar isteri kepada Muhammad Shazli dengan sekali lafaz pada 20.02.2020 lalu.Emma Maembong dan pilihan hatinya itu sah menjadi suami isteri dan difahamkan, perkenalan mereka bermula ketika menghadiri majlis ulangtahun kelahiran pelakon, Uqasha Senrose sekitar tahun 2017.

Jodoh mereka dan setelah dua bulan mengenali diri masing-masing Emma Maembong dan Muhammad Shazli Azhar berusia 32 tahun berkahwin.Emma Maembong seringkali berkongsikan gelagat merpati sejoli dilaman sosial Instagram miliknya bersama suami. Gelagat mereka yang sweet sering kali mencuri tumpuan peminat dan orang ramai.

Rata-rata wargamaya teruja melihat aksi manis suami isteri ini. Tidak kurang juga ramai yang berdoa agar pasangan ini memperoleh zuriat secepatnya.Perkongsian terbaru mereka, Emma secara curi-curi telah memotong jambang suaminya ketika suaminya sedang tidur lena. Difahamkan, Emma menyahut cabaran mencukur jambang suami.

Kepada lelaki berjambang, sememangnya jambang dijadikan lambang kelakian, dan mereka akan menjaga sebaik mungkin dan memotongnya akan menjadi perkara yang mereka perlu memikir banyak kali. Namun bagi suami Emma, tidak tidak pun melenting atau marah apabila jambangnya diusik dengan mesin pemotong rambut. Perlakuan coolnya dipuji ramai dan mengambarkan dia sememanganya lelaki yang cool dan sweet.

 

Video Penuh

Emma menyifatkan suaminya itu seorang yang mementingkan keluar, agama serta bersikap matang.Menurut Emma dia bersyukur dikurniakan seorang suami yang memahami dan suaminya adalah hadiah daripada Allah untuk dirinya. Dalam pada itu, Emma mengakui dia tidak tahu memasak dan kini sedang cuba belajar demi suaminya.

“Saya terkejut lagi, saya pun tak sangka yang saya ada suami, jadi isteri. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Dia seorang yang memahami. Antara ramai kenal, dia lain dari yang lain.Saya berdoa dulu di Mekah, Allah jodohkan saya dengan dia. Dia hadiah untuk saya daripada Allah.Saya tengah belajar memasak lagi, semua orang tahu saya tak pandai masak. Jadi, saya cuba jadi yang terbaik buat suami saya. Inshaallah, saya akan cuba,” katanya.

Dalam pada itu, suaminya, Shazli Azhar turut berkongsikan keindahan berumah tangga dan memiliki seorang isteri yang mempunyai minat untuk belajar memasak. Malah, Shazli turut memuji masakan dan air tangan Emma.Imbas kembali, Emma, 27 dan Shazli, 32, telah melangsungkan perkahwinan pada 20 Februari di sebuah premis acara di Bukit Damansara.

Kredit: newsallhmi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber:IG Emma Maembong

 

 

 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Emma Maembong Cvri2 Cukur Jambang Suaminya, Sekali Bateri Habis Buat Keadaan Bertambah Pan1k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*