“Rendang keti4k…” – Netizen Krit1k Alicia Amin Jual Rendang Tapi Tak Pakai Elok-Elok Bila Memasak & ‘Handle’ Makanan

Waktu tempoh PKP ni, kita boleh nampak ada banyak orang yang berjinak dalam dunia bisnes. Kebanyakannya kerana mereka hilang punca pendapatan selepas tidak lagi bekerja kesan daripada pandemik Covi1d-19 di Malaysia ni.

Mostly, mereka akan jual makanan tak kira dessert atau lauk pauk. Termasuklah model, Alicia Amin yang baru-baru ini mula mengambil tempahan rendang tok. Melalui Instagram, Alicia mempromosikan rendang itu dan semalam di Twitter, netizen mengkr1itiknya kerana cara dia mengendalikan makanan tersebut.

Alicia Amin jual rendang guys…”

Apa yang buat netizen krit1ik Alicia adalah sebab cara dia berpakaian ketika tengah masak dan kendali makanan tersebut. Menurut mereka, Alicia tak titik berat soal kebersihan kerana tidak menutup bahagian badan dan kepala.

Melalui satu video di Instagram, Alicia dilihat duduk dalam posisi terkngk4ng ketika menggaul rendang di dalam periuk. Selain itu, dia juga memakai baju yang tidak bersesuaian untuk mengendalikan makanan.

Ada netizen yang berkata caranya itu membuatkan dia rasa was was untuk beli kerana ragu-ragu dengan tahap kebersihan makanan itu. Antara komen netizen,

Pehhh berkemban je duk kacau rendang, resipi keti4k.”

Rendang keti4k in da hauzz!” 

Apo masak rendang sambil berkemb4n. Gi1la apa ni?”

Masak sendiri lagi nikmat bila makan…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : LOBAK MERAH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Rendang keti4k…” – Netizen Krit1k Alicia Amin Jual Rendang Tapi Tak Pakai Elok-Elok Bila Memasak & ‘Handle’ Makanan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*