“Ameera Khan Dah Mengandung?” Akhirnya Ameera Khan Buka Mulut Bongkarkan Status Kandungannya Buat Ramai Tergamam

Personaliti media sosial, Ameera Khan yang menggunakan nama Instagram sebagai Little Miss Khan sering saja menjadi perhatian warganet. Walau bagaimanapun, setelah kembali semula dengan mengaktifkan laman sosial miliknya itu, ramai mulai seronok kerana dapat mengikuti perkembangan adik kepada selebriti terkenal, Neelofa ini dimana dia juga merupakan seorang yang terkenal.

Pun begitu, selepas menyaktifkan akaun Instagram selama tujuh bulan, timbul pula spekulasi mengaitkan Ameera Khan yang dikatakan sudah bertemu teman hidup sehingga mengundang pelbagai komen namun, dia lebih memilih untuk tidak berbicara mengenai hal itu.

Terbaru pula, satu komen ditinggalkan oleh Ameera Khan menarik tumpuan warganet apabila ada yang bertanyakan adakah dia sedang pregnant lalu mengucapkan tahniah. Ini kerana, sekeping foto dia mengenakan busana serba putih dan dikongsikan pula menerusi laman Instagram Meletop membuatkan Ameera Khan menjadi perhatian dimana perkongsian foto itu juga meraih ribuan tanda suka.

Sementara itu, komen ucapan tahniah daripada individu terbabit turut mendapat perhatian Ameera Khan atau juga sinonim dengan panggilan LMK ini memberitahu bahawa dirinya belum berkahwin sekali gus menjawab persoalan tentang pregn4nt.

Menjenguk kelaman Instagram Ameera Khan, fotonya mengayakan busana serba putih itu turut meraih lebih 40 ribu tanda suka dan dalam pada masa yang sama, dia dihujani dengan pelbagai komen pujian orang ramai dengan kecantikannya itu. – HCL

Ameera Khan Tak Sengaja Cakap Tinggal Sebumbung Dengan Pasangan. Rupanya Dalam Diam Ini Status Terkini Ameera Khan.

Ameera Khan tak sengaja cakap tinggal sebumbung dengan pasangan. Rupanya dalam diam ini status terkini Ameera Khan. Adik kepada pelakon dan pengacara Neelofa, Ameera Khan tidak sengaja mendedahkan dia dan pasangan, FD Idzham kini sudah tinggal bersama.

Sekali gus menjawab teka-teki hubungan mereka yang dikatakan warganet sebelum ini sudah berkahwin. Pended4han itu dibuat Ameera ketika menjawab ruangan komen akaun Instagramnya ketika meraikan ulangtahun kelahiran FD Idzham semalam.

Tulis pengguna itu; “Kamu tidak sepatutnyaa keluar dari rumah kamu. Stay home!” Namun, ia dibalas oleh Ameera dengan menyatakan dia berada di kediaman milik mereka bersama. “Tapi ini adalah rumah kami,” tulis Ameera ringkas.

Justeru, pernyataan Ameera itu seakan-akan memberikan bayangan bahawa mereka sudah memiliki ikatan hubungan yang halal. Ia juga seperti menjawab desas-desus mengenai status hubungan mereka yang dikatakan telah berkahwin sebelum ini.

Ameera pernah diasak mengenai status dirinya dan punca menghil4ng selama lapan bulan sejak tahun lalu. Namun, usahawan kosmetik itu juga enggan mengulas lanjut dan menganggap apa yang terjadi kepadanya tidak perlu dikongsikan kepada umum. – GEMPAK

Tak kacak. Warganet samakan suami Ameera Khan macam pakcik tengah sambut hari jadi dengan ank buah. Rupa rupanya ini suami dia.

Ameera Khan merupakan adik kepada selebriti terkenal Neelofa. Nama beliau mula meningkat naik kerana mempunyai saluran Y0utube yang diberi nama Little Miss Khan. Selain mempunyai saluran youtube sendiri, beliau juga aktif di Instagram dan memperoleh gelaran sebagai Influencer.

Dalam usia yang muda Ameera mempunyai seramai 1.1 juta pengikut di Instagram miliknya. Ameera juga telah mula mengikuti jejak langkah kakaknya sebagai usahawan pada usia 17 tahun dengan mengeluarkan produk k0smetik dibawah jenama LMK C0smetics.

Gadis jelita yang kini berusia 20 tahun ini teruja dengan sambutan yang menggalakkan terhadap jenama k0smetik miliknya. Jenama yang diusahakan sejak tahun 2016 ini diinspirasikan sendiri oleh dirinya yang begitu meminati bidang solekan. Ameera juga bercita-cita untuk memasarkan pr0duk tersebut di pasaran antarabangsa suatu hari nanti.

Menjadi adik kepada selebriti terkenal seperti neelofa membuatkan dirinya juga sering menjadi tumpuan media. Sebelum ini Ameera pernah berdepan kontroversi apabila pernah membuat perbandingan jenama dua buah telefon bimbit. Gaya dirinya menjelaskan perbezaan kedua-dua jenama tersebut juga menjadi tular dan mendapat kritikan daripada para warganet.

Ameera pernah mengambil keputusan untuk berehat daripada media sosial selama beberapa bulan sebelum kembali aktif. Kehilangannya itu menjadi tanda tanya kerana Ameera lebih selesa menyimpan kisah peribadinya sendiri.

Memuatnaik gambar terkini beliau sedang menyambut hari kelahiran seorang yang istimewa, Ameera menerima komen yang agak sinis daripada seorang warganet. Walaupun Ameera sebelum ini tidak pernah mengakui secara terbuka hubungan dirinya dan jejaka tersebut namun desas desus menyatakan bahawa Ameera telahpun berkahwin dengan jejaka itu.

Warganet tersebut tinggalkan komen yang berbaur sindiran pada gambar tersebut dengan menyatakan bahawa jejaka itu tidak sepadan dengan Ameera. Mereka berdua kelihatan seperti bapa saudara dan juga anak buah.

Para peminat Ameera menepis sindiran tersebut. Bagi para peminat, mereka lebih pentingkan kebahagiaan Ameera. Peminat berkata Ameera berhak memilih sesiapa sahaja yang boleh menggembirakan dirinya. Ameera pun masih lagi muda dan perjalanan hidupnya juga masih lagi jauh. Berilah peluang untuk Ameera berdikari dan menjalani kehidupannya sendiri. Hanya dia sahaja yang tahu apa yang terbaik buat dirinya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Gempak

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ameera Khan Dah Mengandung?” Akhirnya Ameera Khan Buka Mulut Bongkarkan Status Kandungannya Buat Ramai Tergamam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*