Rupa Rupanya Sharnaaz Ahmad Taknak Pun Lepaskan Noor Nabila

KUALA LUMPUR – Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur memerintahkan pelakon, Sharnaaz Ahmad, 34, dan Noor Nabila Mohd Noor, 35, melantik jawatankuasa pendamai 

Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad tidak bersetuju terhadap permohonan tuntutan perpisahan yang difailkan isterinya, Nor Nabila.

Terdahulu, peguam syarie, Datuk Akberdin Abdul Kader memaklumkan anak guamnya Sharnaaz selaku defendan tidak bersetuju terhadap permohonan tersebut. Peguam syarie, Azmi Mohd Rais memohon defendan menjelaskan alasan tidak bersetuju terhadap permohonan anak guamnya, Nor Nabila, 34.

“Saya mohon supaya defendan menerangkan alasannya kerana di media sosial dia (defendan) kata akur dan bersetuju,”

katanya. Bagaimanapun Hakim Syarie, Ahmad Muttaqi berkata, defendan tidak perlu menyatakan. Ahmad Muttaqi: Sharnaaz, betul ke kamu sudah tengok tuntutan ini?

Sharnaaz: Betul. Ahmad Muttaqi: Setuju atau tidak dengan tuntutan itu?. Sharnaaz: Tidak. Ahmad Muttaqi kemudian mengarahkan kedua-dua pihak membawa wakil pada prosiding akan datang.

Nor Nabila yang juga kakak kepada usahawan, Neelofa memfailkan permohonan perpisahan pada 27 Ogos lalu mengikut Seksyen 47 Akta Undang-Undang Keluarga Islam (Wilayah Persekutuan) 1984.

Nor Nabila selaku plaintif dalam permohonannya menyatakan empat alasan perpisahan antaranya tinggal berasingan sejak Februari 2018 selain tiada nafkah batin lebih setahun.

Defendan juga didkwa hanya memberi nafkah yang tidak mencukupi iaitu RM500 walaupun berkemampuan.

Nor Nabila mendkwa tidak wujud lagi persefahaman antara mereka berdua walaupun pelbagai cara mengatasi masalah itu dilaksanakan. Sharnaaz dan Nor Nabila bernikah pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Ayden Jebat Ahmad yang berusia setahun.

Nor Nabila ketika ditemui di luar mahk4mah tidak dapat menahan sebak dan berharap anak mereka menjadi keutamaan. – Sinar harian

Terkedu Tiba Tiba Shuib Selamba Je Sound Sharnaaz Ahmad. Sekali Sharnaaz Tampil Beri Komen Padu Buat Warganet Tergamam.

Sebahagian besarnya adalah individu yang kehilangan pekerjaan akibat penularan pandemik Covi1d-19 dan sanggup beratur panjang untuk mencuba nasib. Shuib yang juga penyampai radio Hot FM berkata, dia sendiri tidak sangka sambutannya melebihi jangkaan mereka sehingga terpaksa mengadakan sesi temuduga itu selama dua hari.

“Kami tidak jangka angka kehadiran itu. Temuduga itu sepatutnya diadakan sehari saja dari jam 12 tengah hari hingga 6 petang tapi dilanjutkan hingga 9 malam. Bakinya, kami sambung keesokannya. Daripada 300 calon yang hadir, Shuib memaklumkan mereka akan mengambil 100 orang untuk bekerja sebaik beberapa cawangan kedai berkenaan dibuka di sekitar Lembah Klang.

“Sekarang, kami cuma baru buka satu cawangan di Shah Alam. Penghujung Jun dan awal Julai, kami akan buka pula beberapa cawangan di Bangi, Setapak, Rawang dan lain-lain. “Seramai 100 orang yang kami ambil bekerja itu akan ditempatkan di cawangan-cawangan berkenaan. Kami juga ada perancangan untuk membuka cawangan di luar Lembah Klang pula selepas ini seperti di Melaka dan Perak,” katanya.

Terbaru Shuib kongsi video terbaru bersama Sharnaaz Ahmad tarik perhatian ramai

Jangan kira baran ko je brother, cuba sabar sikit

KOMEN SHARNAAZ  :

Instagram Shuib Sepahtu

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : apampink

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Rupa Rupanya Sharnaaz Ahmad Taknak Pun Lepaskan Noor Nabila"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*