Rai Hari Jadi Sahabat, Ally Mukhriz Mohon Maaf L4nggar PKPP

Baru-baru ini viral di media sosial apabila anak kepada Mukhriz Mahathir, Meera Alyanna Mukhriz (Ally Mukhriz) dit4han polis gara-gara melangg4r peraturan PKPP. Kejadian itu menyebabkan ramai netizen mengkri1tiknya sehingga dia mengambil keputusan untuk ny4haktifkan semua akaun media sosial miliknya.

Terbaru, Ally tampil mohon maaf dan akui berasa kes4l dengan tindakan tersebut.

Akui bersalah

Penjelasan itu dimuat naik di akaun Instagram milik Ally Mukhriz sendiri selepas menjadi bualan hangat netizen. Meskipun berdepan dengan kriti1kan, cucu kepada bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir tampil memberi penjelasan dan memohon maaf. Dia dan suami akui membuat kesilapan besar dengan mel4nggar Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP)

Sambut hari lahir kawan

Menurut Ally, dia dan suaminya ke TTDI adalah untuk meraikan ulangtahun kelahiran sahabat mereka. Namun dia ditah4n kerana melanggar peraturan PKPP. Tambahnya lagi, dia dan suami sudah membayar denda dan berterima kasih kepada pihak polis yang menjalan tugas masing-masing dengan baik.

Saya menyesal

Dalam pada itu, Ally memohon maaf kepada semua kerana mengec3wakan hati ramai. Dia juga turut menyesal dengan apa yang dilakukan sehingga ke saat ini. Dia turut berjanji akan buktikan menjadi lebih baik dari sekarang.

Sumber : Ally Mukhriz

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: OhBulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Rai Hari Jadi Sahabat, Ally Mukhriz Mohon Maaf L4nggar PKPP"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*