“Siapa la saya dan Fad untuk mencampuri urusan mereka” – Achey

Nampaknya kem3lut dan persengk4taan tentang kelaurga arw4h Abam masih lagi belum berpenghujung, berikutan dengan kes sam4n meny4man antara Ali Puteh dan Nor Hidayah ini, anggota kumpulan Bocey, Achey akui begitu sedih persengk3taan mereka yang berlarutan sampai ke mahk4mah.

Namun begitu, Achey menjelaskan kepada mStar Online bahawa dirinya tidak memihak kepada sesiapa malah isu itu boleh diselesaikan dengan cara yang baik.

Siapa la saya dan Fad untuk mencampuri urusan mereka yang mereka rasa lebih baik teruskan dengan cara begitu (failkan sam4n). Tapi pada kami, perkara itu boleh diselesaikan dengan cara senyap-senyap”

Tambahnya lagi, ia boleh diselesaikan secara berdamai agar tidak memberikan kesan kepada orang lain.

Sebagai seorang sahabat baik dengan arwh, Achey begitu mengharap agar persengk3taan antara mereka berakhir dengan baik kerana bimbang memberi kesan kepada anak arw4h Abam,, Syed Uthman Hamzah AL-Juffrey Syed Umar Mokhtar Al-Juffrey.

“Anak itu akan membesar. Kita tak ank nanti dia ada sifat menyalahkan semua pihak. Kita nak dia membesar mengenali semua keluarganya dengan baik.”

Rabu lepas, Ali bertindak memfailkan saman kepada kakak iparnya dan Datuk Aliff Syukri selepas mendapatkan nasihat daripada penguamnya berikutan balu kepada arw4h Abam itu terlebih dahulu ada filkan saman terhadap dia dan keluarga.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Siapa la saya dan Fad untuk mencampuri urusan mereka” – Achey"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*