“Sangat Sedih” – Khai Bahar Kehilangan Orang Yg Tersayang

Pengurus kepada penyanyi terkenal Khai Bahar, Fadly Yusof meningg4l dunia pagi tadi akibat kompl1kasi jantung, p4ru-p4ru, buah pi1nggang dan h4ti.

Menurut Pengurus Perhubungan Awam dan Publisiti kepada Khai yang juga merupakan rakan kepada Allahyrham, Mohammed Rizal atau lebih mesra dengan panggilan Jai, dia mendapat berita sedi1h tersebut pada pagi tadi.

“Kami mendapat panggilan telefon mengatakan Allahyarham Fadly atau lebih mesra dengan panggilan Abang Fad meningg4l dunia pagi tadi. Saya tidak dapat menyatakan waktu yang sebenarnya, tetapi kami mendapat berita tersebut pada pukul 10:45 pagi tadi,” kata Jai ketika dihubungi Gempak.

Menurut Jai, Allahyrham Fadly sememangnya mengalami pelbagai komplikasi sebelum ini tetapi tidak begitu serius sehinggalah dia dimasukkan ke hospital.

Penyanyi yang baru melancarkan single terbarunya yang bertajuk Durja, Khai Bahar ternyata sangat bersedih atas kehi1langan tersebut.

“Sebelum orang lain mempercayai bakat saya, Allahy4rham Abang Fad terlebih dulu percaya. Tiga tahun dia memujuk saya sebelum saya bersedia untuk menjadi penyanyi.

“Dialah orang yang bertanggungjawab membawa nama Khai hingga ke hari ini, dan kehilangan ini sangat besar dalam hidup Khai,” tambah Khai yang nyata sedi1h dengan berita tersebut.

Ketika Gempak menghubungi Khai, dia bersama Pengurus Perhubungan Awamnya di dalam perjalanan ke Batu Pahat. Difahamkan jen4zah Allahyrham akan dikebvmikan di kampung halamannya selepas solat Asar nanti.

Al-Fatihah dan salam takziah daripada kami di Gempak.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sangat Sedih” – Khai Bahar Kehilangan Orang Yg Tersayang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*