Jenaz4h Sandra Dianne Selamat Dikebvmikan, Tak Sangka Penyanyi Ini Pula Muncul Di Tanah Perkubvran

HUJAN renyai dan suasana pilu mengiringi pengebvmian jen4zah peserta program Big Stage 2020, Allahyrham Sandra Dianne yang selamat dikebvmikan di Tanah Perkvburan Islam Kampung Kauluan, Tuaran Sabah kira-kira pukul 5.30 petang, Jumaat.

Penyanyi Aiman Tino yang kebetulan berada di negeri itu atas urusan kerja, mengambil kesempatan untuk memberi penghormatan terakhir kepada arwh Sandra atau nama sebenarnya Alessandra Dianne Ampuriam, 26.

Menurut Aiman atau Mohammad Aiman Yusri, 22, dia juga sempat bertemu dengan ahli keluarga arwh yang masih berada dalam keadaan sedi1h.

Keadaan selepas jen4zah selamat dikebvmikan di kampung halamannya di Tuaran Sabah.

“Kebetulan saya ada di Sabah untuk penggambaran program di saluran YouTube saya. Alhamdulillah… jen4zah arwh selamat dikebvmikan tadi dan semuanya berjalan dengan lancar.

“Tak ada rezeki saya nak melawat arwh ketika di hospital, tu yang datang untuk melihatnya buat kali terakhir.

“Saya sempat juga bertemu dengan ahli keluarga arwh… mereka pun dalam keadaan sedih lagi,” kata Aiman ketika dihubungi mStar.

Sandra meningg4l dunia pada pukul 1 pagi Jumaat, selepas kira-kira enam hari bertarvng nyawa dalam w4d Unit Raw4tan Rapi (ICU), Hospital Putrajaya.

 

Mengenali arwh, dia seorang yang ceria… sentiasa happy go luck.

AIMAN TINO

PENYANYI

Allahyrham Sandra mengalami kegagalan fungsi ot4k akibat terlibat dalam kem4langan jalan raya pada 5 September lalu.

Berita pemerg1an penyanyi yang berasal Sabah itu cukup memberi kesan kepada rakan sepejuangannya dan semua peserta Big Stage 2020.

Dalam pada itu, penyanyi lagu Ku Rela Dibe3nci ini memberitahu dia mengenali Sandra buat kali pertama di acara showcase di Malaysia Tourism Centre (MaTiC), Kuala Lumpur pada 2017.

Aiman berkongsi suasana ketika perkembuvmian jen4zah Sandra.

Aiman juga menyifatkan penyanyi yang terkenal menerusi lagu Hey Kau itu seorang kawan yang baik dan sentiasa menceriakan orang sekeliling.

“Saya dan arwh pertama kali kenal masa kami ada showcase di Matic sekitar 2017. Selain, pernah juga beberapa kali bekerjasama membuat persembahan di acara hiburan.

“Mengenali arwh ini, dia seorang yang ceria… sentiasa happy go luck. Sebelum ini kami selalu jumpa lepak sama-sama tapi sekarang dah jarang sebab tak ada masa yang sesuai,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Jenaz4h Sandra Dianne Selamat Dikebvmikan, Tak Sangka Penyanyi Ini Pula Muncul Di Tanah Perkubvran"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*