“Sandra Menitiskan Air Mata Sebelum Meningg4l” – Zizi Kirana K0ngsi Detik Akhir Kem4tian Sandra Di Sisi Ibu

Putrajaya: “Ibu arwh cakap, sebelum disahkan meningg4l, arwh menitiskan air mata,” kongsi penyanyi, Zizi Kirana yang sempat memberikan penghormatan terakhir kepada Allahyrham Sandra Dianne di Hospital Putrajaya, awal pagi, hari ini.

Zizi berkata, dia bergegas ke hospital selepas dimaklumkan perkara itu oleh pengurusnya yang dikenali sebagai, Bob yang berada di sana.

Menurut Zizi, dia juga dimaklumkan arwh sudah dipindahkan ke Unit Raw4tan Koronari (CCU) pada pagi semalam sebelum dilap0rkan kriti1kal pada jam 11 malam.

“Sehari sebelum kem4langan, Sandra ada masuk di sesi siaran langsung Instagram saya. Saya ucapkan tahniah dan beri dia kata semangat dan berjanji mahu datang memberi sokongan di Big Stage. Tapi, tidak kesampaian dan akhirnya pertemuan kami di hospital.

“Hampir setiap hari saya dikemaskini mengenai perkembangan Sandra termasuklah arwah dipindahkan ke CCU. Cuma, semalam seharian saya berasa tak sedap hati. Berkali-kali saya tanya pada Bob mengenai keadaan Sandra.

“Pada jam 11 malam tadi, Bob mesej saya yang Sandra dalam keadaan kriti1kal dan pada jam 1 dia sudah tiada. Kebetulan sesi rakaman saya sudah habis, jadi terus ke hospital,” katanya kepada Harian Metro.

Menurut Zizi, dia juga berada di hospital pada hari pertama arwh dimasukkan ke unit kecemasan.

Zizi berkata, walaupun dia baru dua tahun berkawan dengan arwh selepas bekerjasama menerusi lagu Terkemuka, Zizi menyifatkan arwh seorang yang sangat baik.

“Kali pertama jumpa masa nak bekerjasama lagu Terkemuka. Dari situ kami terus berkawan. Dia seorang yang lucu dan lurus bendul. Tapi, sangat ‘best’ berkawan dengannya.

“Hari pertama dia dimasukkan ke hospital saya tunggu sampai tengah malam untuk pastikan dia sedar. Tapi, selepas lebih empat jam masih tak sedar, doktor terus masukkan ke ICU.

“Lebih menyed1ihkan, minggu depan iaitu 16 September hari jadi Sandra. Padahal saya ada cakap pada pengurus yang mana nak belikan kek dan berharap dia sedar ketika itu,” katanya.

Terdahulu, Sandra yang juga bintang Big Stage musim ketiga, mengalami kem4langan jalan raya pada Sabtu lalu dan sebelum ditempatkan di ICU hospital itu.

Jenaz4h Allahy4ham akan disempurna dan dikebvmikan di kampung halamannya di Kg Kauluan, Tuaran, Sabah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : HM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sandra Menitiskan Air Mata Sebelum Meningg4l” – Zizi Kirana K0ngsi Detik Akhir Kem4tian Sandra Di Sisi Ibu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*