Dahsy4t!, Daqmie Dedah Perangai Sebenar Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal

LEBIH 10 tahun mengenai pasangan selebriti terkenal iaitu Aeril Zafrel dan Wawa Zainal, penyanyi Daqmie mended4hkan perangai kedua-dua mereka tidak pernah berubah.

Menurut Daqmie atau nama sebenarnya Azmee Abdul Manap, 48, dia berasa terkejut melihat kejayaan yang dikecapi pasangan itu selepas beberapa tahun tidak bertemu.

Kata penyanyi yang pernah memenangi Anugerah Nasyid Ikim FM 2014 (ANI) 2015 menerusi lagu Tangisan Sebatang Tamar ini, biarpun pasangan itu kini menjalani kehidupan mewah namun mereka sentiasa merendah diri.

Daqmie muncul dengan lagu Sabda Kekasih.

“Saya sudah mengenali Aeril dan Wawa sejak mula-mula pasangan itu di bawah syarikat pengurusan yang sama iaitu MIG. Boleh dikatakan kami memang kawan baik la.

“Kami sentiasa berhubung satu sama lain tapi sebelum ini saya menetap di Perak, jadi lama juga tak jumpa dengan mereka. Tapi sekarang, saya dah pindah dan menetap di Kuala Lumpur.

“Bila saya jumpa semula pasangan itu, saya agak terkejuut. Wah… dah tahap begini rupa-rupanya mereka. Dahsyat! Sebab saya kenal mereka daripada tak ada apa-apa.

 

Kelebihan bila orang tak kenal, kita tak perlu nak terlalu menjaga penampilan dan bebas untuk apa saja.

DAQMIE

PENYANYI

“Walaupun Aeril dan Wawa dah berjaya tetapi mereka tetap sama… tak ada beza pun. Tak ada sikap nak menunjuk-nunjuk, masih rendah diri dan tak sombong,” kata Daqmie kepada mStar.

Daqmie ditemui ketika sidang media pelancaran lagu Sabda Kekasih yang merupakan hasil karya kerjasama dengan Aeril Zafrel di pejabat Universal Music Malaysia, Petaling Jaya pada Khamis.

Dalam pada itu, penyanyi yang popular dengan lagu Yang Terindah ini memberitahu dia lebih selesa jika orang mengenali lagu daripada namanya.

Daqmie selesa orang kenali lagu berbanding dirinya.

“Sebenarnya saya lebih suka orang tak kenal saya tapi tahu lagu saya. Sekarang pun kalau saya pergi pasar ke, tak ada orang kenal… rasa seronok. Tapi kalau orang kenal saya pun, Alhamdulillah.

“Tapi kelebihan bila orang tak kenal, kita tak perlu nak terlalu menjaga penampilan dan bebas untuk apa saja. Ri1mas juga kalau nak kena sentiasa pakai cantik saja.

“Bagi saya, yang penting orang dalam industri muzik. Kita kena pastikan mereka kenal diri kita. Bukan saya tidak hargai peminat tapi tidak mahu sampai minat keterlaluan,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dahsy4t!, Daqmie Dedah Perangai Sebenar Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*