Baru Je Kec0h Isu Bekas Kekasih Sindlr Neelofa, Sekali PU Riz Dedah Apa Hubungannya Dgn Neelofa Di Melodi

Meskipun sudah lama pelakon dan pendakwah bebas, PU Riz dan usahawan terkenal, Neelofa berkerjasama dalam persatuan yang dimiliki oleh Neelofa sendiri sebagai jurucakap dan sebagainya selama lebih empat tahun.

Namun sejak kebelakangan ini, mereka berdua semakin menjadi bualan hangat warganet dilaman sosial mengenai hubungan mereka apatah lagi selepas kemunculan PU Riz atau nama sebenarnya, Muhammad Haris Mohd Ismail di majlis pernikahan adik Neelofa disamping memakai baju berwarna biru muda sedondon.

Biarpun begitu, PU Riz yang selain ditemu ramah oleh pihak rancangan popular, Melodi mengenai perkembangan dirinya yang kini bertugas sebagai guru praktikal disebuah sekolah turut tidak terkecuali untuk menjawab mengenai hubungan dia dan Neelofa.

Walau bagaimanapun, PU Riz menepis dakwaan berkenaan malah dia memberitahu bahawa dia banyak terlibat dalam pertubuhan Kasih Neelofa dan bersama-sama mengembangkannya.

VIDEO :

Biarpun begitu, menerusi temu bual yang dimuat naik menerusi Youtube itu mendapat perhatian umum dan dalam pada masa yang sama, jawapan diberikan PU Riz mengenai g0sip berkenaan turut dipuji warganet.

“Takpelah kami peminat menyokong je PU dengan Neelofa…”

“Inilah orangnya, hensem, berilmu, netizen biasa suka kalau…”

“Comel dan profesional jugak jawapan dari PU Riz”

Tidak hanya itu, anda boleh ikuti juga beberapa artikel lain seperti dibawah ini yang dikongsikan berikut:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : HCL/Shakira Shakir

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Kec0h Isu Bekas Kekasih Sindlr Neelofa, Sekali PU Riz Dedah Apa Hubungannya Dgn Neelofa Di Melodi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*