Bekas Suami Datuk Seri Vida Selamat Bernikah. Mengejutkan Rupa Rupanya Ini Wanita Yang Jadi Isteri Barunya.

BEKAS suami Datuk Seri Vida, Fairuz Ahmad Zainuddin, 42, telah selamat bernikah semula semalam dengan gadis pilihannya. Fairuz orang Ipoh memilih seorang usahawan dari Kuala Terengganu, Suhaila Adnan, 43, sebagai suri hatinya.

“Kami jumpa dua kali dan terus saya ajak nikah. Alhamdulilah dia terima. Kiranya kami akan bercinta selepas bernikah. Doakan kami kekal sehingga ke jannah,” ujar Fairuz kepada SinarPlus. Ditanya mengenai hubungannya dengan bekas isteri, Datuk Seri Vida, Fairuz mengatakan mereka tidak lagi berhubungan selepas berpisah.

Fairuz kini menceburi bisnes takaful. Semoga Fairuz dan isterinya yang telah lapan tahun berstatus ibu tunggal dengan tiga anak itu kekal bahagia hingga akhirnya. Sebelum ini, Fairuz pernah mendirikan rumah tangga bersama Datuk Seri Vida pada Januari 2014, namun berpisah pada 7 April 2017 lalu.

 

Datuk Seri Vida sah berpisah dengan suami..

Datuk Seri Vida sah berpisah dengan suami.. Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida (DSV) mengesahkan sudah berpisah dengan suaminya Fairuz Ahmad Zainuddin. “Ya. Hubungan kami ibarat sudah dihujung tanduk terlalu rapvh.” Sudah tentu terkesan juga. Kalau boleh kita nak hubungan itu kekal abadi tapi kita hanya merancang Allah adalah sebaik-baik perancang-Nya.

“Setakat ini saya tak nak komen lebih-lebih nanti takut tersalah komen pula” katanya. Pada masa sama usahawan selebriti itu mengakui beliau tidak akan cuba menyelamatkan perkahwinan tersebut.“Tidak… s4kit ini biar saya yang tanggung” katanya.

Tinjauan di laman Instagram Vida mendapati kali terakhir dia memuat naik gambar bersama suaminya ialah kira-kira 16 minggu lalu. Bagaimanapun sumber rapat dengan Vida memberitahu pasangan itu dalam proses perpisahan secara rasmi. “Kalau ikut agama tu memang dah berpisah lah” kata sumber.

 

Apa Kata Anda Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Sinarplus

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Bekas Suami Datuk Seri Vida Selamat Bernikah. Mengejutkan Rupa Rupanya Ini Wanita Yang Jadi Isteri Barunya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*